Lurer litt på hva folk erfaringer er med bamser her inne
Synes datteren min på 2 allerede har samlet seg et sinnsykt antall bamser. Det er litt det som gjerne gis hvis en liten gave skal gis (og som så klart er veldig hyggelig
). Men, hun har null interesse for bamser og dukker foreløpig. Når hun får en ny er den gøy et par dager og så det den glemt. Så, jeg synes egentlig de bare tar opp masse plass og det uten å bli brukt til noe. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre av dem etterhvert. Nå høres det kanskje ut som vi drukner i bamser, er ikke SÅ galt da, men kan se for meg at det ikke blir færre av dem.
Hva gjør dere andre? Legger dere unna bamser til interessen evt er der/dukker opp, gir dere dem bort hvis det blir for mange etc. Når ble barna deres interessert i bruke bamser til noe i lek?
Snuppa her har en koseklut som betyr all verden for henne, så ikke en gang der er en bamse inne i varmen.
Synes datteren min på 2 allerede har samlet seg et sinnsykt antall bamser. Det er litt det som gjerne gis hvis en liten gave skal gis (og som så klart er veldig hyggelig
Hva gjør dere andre? Legger dere unna bamser til interessen evt er der/dukker opp, gir dere dem bort hvis det blir for mange etc. Når ble barna deres interessert i bruke bamser til noe i lek?
Snuppa her har en koseklut som betyr all verden for henne, så ikke en gang der er en bamse inne i varmen.

Men bamser er faktisk en av de tingene jeg synes er veldig vanskelig å vite hva jeg skal gjøre noe med. Det er jo koselig. Men det tar så utrolig mye plass