**Bamsejentas vei mot en babybamse**

Tusen takk alle fantastiske jenter, må si jeg setter stor pris på dere her inne![:)] Kan dele ting med dere som jeg ikke får pratet med noen andre om...[:)]
 
Har mye på gang om dagen, og det er derfor jeg ikke har vært så aktiv. Har dykka stort sett hver dag siden sist helg, og gleder meg til vi reiser til solen i Thailand til mandag. Håper jeg kommer hjem til gode nyheter her til påske, nemlig at mange av dere har kommet videre med babylaginga! Blir hvertfall kjempe inspirert av deg, Apple, som har to små spirer i magen, må være en fantastisk følelse!![:)][:)]
 
Ellers har jeg et lite dilemma om dagen; kanskje dere har noen tips? Har nemlig fått spørsmål om å være med på et forskningsprosjekt som en del av mastergraden min, og det høres kjempespennende ut. Men dilemma er som følger; de har sagt at jeg ikke har muligheten til å jobbe 100 % samtidig som jeg er med prosjektet, og hvis jeg søker om studiepermisjon (-25 % eller no), så vil jeg jo gå ned i lønn, og dermed få mindre i fødselspermisjonspenger hvis vi er så heldig å treffe blink innen de neste åtte månedene... Vet jo at penger ikke spiller den største rolle her i verden, men ønsker jo å gi en evnt babybamse det beste utgangspunktet! Bamsemannen tjener nok til at vi klarer oss bra selv om jeg jobber redusert, men siden vi ennå ikke er gift ønsker jeg å være mest mulig uavhengig av han inntil videre (uten å være rødstrømpe for den saks skyld altså[;)]). Hm, vet nok at jeg helt sikkert tar muligheten nå som jeg har den, men greit å få lufta litt tanker her inne, i og med at mange av dere sikkert er i samme situasjon. For dere setter vel ikke livet deres på hold selv om dere prøver å lage baby?
 
God helg jenter!!!
 
Da er vi "off" til Thailand! Prates til påsken jenter![:)] Savner dere allerede, blir liksom en vane å sjekke innom folk![:D][:D]
 

 
 
Da for du ha en riktig god tur, sees etter påske
 
Hei søte jenter!
 
Endelig tilbake etter en fantastisk fin ferie! Vi har kosa oss noe veldig altså, Thailand anbefales![:D]
 
En (relativt) fantastisk forferdelig ting skjedde på flyreisen hjem da, TR dukket plutselig opp med full kraft![:-] Vet ikke hvordan det er med dere, men her i gården er det springen på fullt med en gang, så det var litt upraktisk i og med at jeg satt stuck på et fly i 13 timer, men jeg klarte likevel ikke å slutte å smile.[:)] Første TR på 7-8 måneder, det er jo helt fantastisk! Endelig får jeg tatt blodprøvene jeg skulle ta, og vi kan begynne å tenke på neste steg på veien!!! Og glemt er blod i flysetet og dopauser hver time[;)][:D][;)][:D] Hi, hi! Håper dere har en fin påske!? 
 
Off da stakkars degmen det var godt du tok det på denne måten da, litt av en jente du.  Ikke hatt besøk av tr på 7-8 mnd det er lang tid det, håper at det ordner seg for deg fremover på et vis nå, du hvet sikkert endel om dette her ettersom du er jobber innenfor dette yrket. Lykke til med blodprøvene, da blir det blodprøver etter el da, for du rakk vel ikke å ta på dag 3 eller deromkring eller?
 
Takk for hilsener Apple og Twinanne! Rakk heldigvis å ta blodprøvene 4. syklusdag, så er spent på resultatene nå. Er spent på om det er no liv der nede i det hele tatt!
 
Denne påsken har jeg jobbet hver dag, og ser fram mot nok en uke med jobbing hver dag (eller natt). Er litt lei merker jeg, selv om jeg akkurat har hatt drømmeferien. Rart det der, at det føles som om man trenger ferie rett etter man har vært på ferie![:D] 
 
Driver å tenker på å slanke meg om dagen også, er jo ikke overvektig akkurat, men kunne godt tenke meg å være litt tynnere. Lurer på hvorfor det er sånn med oss jenter, at vi "alltid" har lyst til å bli bare LITT tynnere[:)]??!!! Også har jeg ei svigerinne som har begynnt på Grete Roede, og da kommer konkurranseinstinktet til overflaten, og det hadde vært kjipt om vi møttes til sommeren og hun hadde blitt slankere og jeg tykkere!!!
 
He, he, håper hun lykkes asså, men kunne tenkt meg å være like flink jeg også! Hva syns dere om sånn konkurranseslanking a (satt på spissen)?
 
He he...konkuransje slanking er nok det som funker best tror jeg, men jeg har aldrig deltat på slikt jeg.
Trenger ikke å slanke meg jeg heller men det hadde ikke gjort noe om jeg gikk ned 2 kilo, det er jo ikke så vanskelig heller, men jeg trenger det jo egentlig ikke. Men Grete Rhode og slikt må jo være ganske positivt å gå på, for da våkner jo konkuranskje instinktet skikkelig opp tenker jeg, og da må det jo være flaut dersom de ikke går ned en kilo eller halvkilo i løpet av en uke. Men jeg er ikke for hurtig vekttap.
 
Men så flott da at du fikk tatt de første blodprøvene da.
 
Har vært mye deppa om dagen. Får jo ikke dette her til, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Føler meg litt stuck i en ikke fungerende kropp, i en by jeg ikke hører hjemme, i en jobb jeg ikke trives i. Glad jeg har samboer'n og venner, men får ikke gjort no med deppinga.... Føler den spiser meg opp innenifra... Vet ikke om det hadde hjulpet å blitt gravid heller!!??[:o] Noen andre som har følt det slik? 

Ville bare si at jeg er her, men ikke her hvis dere skjønner! Følger med på dere, og finner trøst i det dere skriver! Takk for forum som dette[:)] 
 
Uff, leit å høre at du sliter for tiden... det er en berg og dalbane, har selv vært litt nede noen ganger men kommer meg alltid opp igjen. Er det noe du kan gjøre for å ta grep om det som gjør deg nedfor da? Med jobb og bosted...?? Har du fått svar på blodprøvene?
 
Sender deg en kjempeklem og håper du "kommer deg på beina og finner litt lys igjen"
 
Bamsejente off da det er trist å høre at du føler deg så langt nede fortiden, dette prøve greiene tar sannelig på noen og enhver. Jeg håper at du finner ut noe snart og kan gå videre enten med hjelp eller å bli gravid på egenhånd. Lykke til snuppa, jeg håper du blir istand til å nyte våren snart og sommeren som står for tur. Det er nok lurt det som appel sier at det hadde nok vært greit å snakke om depresjonen din med noen du stoler på utenom din bedre halvdel også. Dersom ikke så kan det kanskje være greit med en sykolog dersom dy føler mer for å snakke med en som ikke står deg så nær og som har erfaring i hvodan man kan takle slike ting.
 
Men du skal iallefall hvite at du har flere her inne som bryr seg om deg, snuppa vår
 
Heihei Bamsejenta [:)] Korleis går det med deg? Håper det går bedre![:)] Tenker på deg av og til, ønsker deg alt vel[:)] Krysser fingre for at det snart blir deres tur til å få oppleve en positiv test[:)][:)] Satser på at pergoen hjelper deg, mer enn den har gjort meg!!
 
Bamsejenta håper at det går bedre med deg nå snuppa, har tenkt på deg vennen.
 
Back
Topp