Ballongkateter

funlight_

Betatt av forumet
Nå er jeg sendt hjem med ballong i meg. Er grusomt vondt synes jeg.. Skulle nesten tro det var startrier da det varer i over 1 minutt med 3-4 minutters mellomrom.

Noen som har hatt dette før og syntes det var vondt? Har en venninne som akkurat fikk det selv og hun merket ikke at det var inni der engang :/

Nå er jeg sendt hjem med ballong i meg. Er grusomt vondt synes jeg.. Skulle nesten tro det var startrier da det varer i over 1 minutt med 3-4 minutters mellomrom.

Noen som har hatt dette før og syntes det var vondt? Har en venninne som akkurat fikk det selv og hun merket ikke at det var inni der engang :/
Håper det tar seg opp og at fødselen snart er i gang! Krysser fingeren for deg :)

Har ingen erfaring med dette, men er jo lov å håpe at ting satt igang litt når det ble dyttet noe opp der:D kanskje det ikke er ballongen som er vond, men faktisk fødsel på gang;)

Ja, det kan jo hende det, men nå har det roet seg litt nå igjen.. Kanskje det bare var "mensmuerringer" da!

Lykke til!:D hvor langt er du på vei?

Takk! :) Er 9 dager over termin idag, så nå er det virkelig på tide at det skjer noe ;)

Rart de ikke sa noe om at det er vanlig at man får noen rier med en gang, men som gjerne dabber av etterhvert... Jeg hadde vel rier i 1-2 timer etter den ble satt inn, og de var også regelmessige. Plutslig var det stopp. Etter 14 timer med ballongen inne startet de ordentlige riene, så jeg var heldig at den hadde effekt. Gikk en del timene i forkant selv om det var veldig ubehagelig, og tror det hjalp!:)

Håper det ikke tar lang tid før fødselen er i gang. Lykke til! :)

Rart de ikke sa noe om at det er vanlig at man får noen rier med en gang, men som gjerne dabber av etterhvert... Jeg hadde vel rier i 1-2 timer etter den ble satt inn, og de var også regelmessige. Plutslig var det stopp. Etter 14 timer med ballongen inne startet de ordentlige riene, så jeg var heldig at den hadde effekt. Gikk en del timene i forkant selv om det var veldig ubehagelig, og tror det hjalp!:)

Håper det ikke tar lang tid før fødselen er i gang. Lykke til! :)
Takk for svar! Da var det nok noen testrier da. Og det har ikke vært noe vondt etter dette heller. Merker jeg satt litt pris på disse riene og føler meg mer forberedt på det som skal skje idag.. Greit å få kjenne på litt smerte før den ordentlige smerten starter ;)
Har gått 14 timer nå (skal være i 24 timer), og den har ikke falt ut eller gjort noe annet, så må nok gå videre på piller!

Takk for det!

Masse lykke til!

Skjedd noe?

Back
Topp