Bolla Pinnsvin
Betatt av forumet
Er det noen her som har erfaring med å bli igangsatt med ballong? Kom fødselen i gang bare mer ballongen eller måtte dere ha drypp i tillegg eller noe annet? Hilsen ei som håper på å unngå drypp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fått eller skal få ballong? Når?Er det noen her som har erfaring med å bli igangsatt med ballong? Kom fødselen i gang bare mer ballongen eller måtte dere ha drypp i tillegg eller noe annet? Hilsen ei som håper på å unngå drypp!
Nei det er det ikke! Så du skrev 9 dager på nedtellingstråden, er det den dagen du skal få eller er det til termin?Skal få en uke før termin,så det er ikke veldig lenge til
Glemmer å sitere Er den dagen jeg settes i gang jaNei det er det ikke! Så du skrev 9 dager på nedtellingstråden, er det den dagen du skal få eller er det til termin?
Spennende jeg har termin den dagen. FørstemannGlemmer å sitere Er den dagen jeg settes i gang ja
Takk! Hehe,ja første mann til mølla Håper det starter av seg selv før den tid, er ikke særlig gira på igangsetting!Spennende jeg har termin den dagen. Førstemann
Lykke til med ballong. Fortell gjerne etterpå hvordan det foregikk
Høres jo bra ut! Satser på at jeg får gode sterke rier, vil så gjerne unngå drypp, føler fødselen blir så "teknisk" å blir så bundet til sengen. Syns også det var så heftig sist, litt av noen rier man får med den dryppen ja Hvordan var det å sette inn ballongen?Jeg hadde ballong. Bare gode erfaringer med den biten. Fikk den satt inn i fire fem tiden på ettermiddagen og fikk rier ganske raskt etterpå. Helt overkommelige måtte bare stoppe når jeg fikk dem. Hadde da 0 cm i åpning. Reiste hjem og la meg til å sove. Våknet i 9 tiden for å gå på toalettet. Da datt den ut av seg selv. På sykehuset neste dag hadde jeg 2 1/2 cm åpning så de kunne ta vannet. Det samme skjedde med en annen som også hadde ballong den dagen.
Skal sies at jeg ikke fikk gode rier av å ta vannet og fikk dermed drypp, men slapp modningspille o.l.
Høres jo bra ut! Satser på at jeg får gode sterke rier, vil så gjerne unngå drypp, føler fødselen blir så "teknisk" å blir så bundet til sengen. Syns også det var så heftig sist, litt av noen rier man får med den dryppen ja Hvordan var det å sette inn ballongen?
Oj så spennende masse lykke tilEr satt i gang med ballong nå for 3. gang... Synes det å sette inn ballongen 2. Gangen var verre enn fødselen.... Men i dag var det ikke så vondt... Litt ubehagelig er det jo alltids... Har 1-2 cm åpning... Hadde drypp begge ganger sist, og man blir lenka til sengen, men jeg har ingen negative opplevelser med det. Fine og raske fødsler med ingen komplikasjoner her
Oj så spennende masse lykke til
Værre enn fødselen?! Wow, gruer litt nå ja! Hehe. Masse lykke til, så spennende at du er i gang!!
Wow, værre enn fødselen? Hjelp!! Så spennende at du er i gang, masse lykke til!!Er satt i gang med ballong nå for 3. gang... Synes det å sette inn ballongen 2. Gangen var verre enn fødselen.... Men i dag var det ikke så vondt... Litt ubehagelig er det jo alltids... Har 1-2 cm åpning... Hadde drypp begge ganger sist, og man blir lenka til sengen, men jeg har ingen negative opplevelser med det. Fine og raske fødsler med ingen komplikasjoner her
Wow, værre enn fødselen? Hjelp!! Så spennende at du er i gang, masse lykke til!!
Hehe, helt i orden. Det er jo så forskjellig i fra person til person skal selv få den inn i uke 39, regner med det er noe ubehagelig,men satser på at det går greitTusen takk! Ikke meningen å skremme altså Men sist var jeg en uke over tiden, og tror jeg var mye mer 'sensitiv' der nede... Nå er jeg 37+4. Men det er fort gjort å sette ballongen inn, det er over på 5 min