Bakovervendt livmor

Lilleimagehuset

Flørter med forumet
Junibarna 2015
Fikk vite på kontroll at jeg har bakovervendt livmor. Legen sa det ikke var farlig, eller hadde noen betydning. Erfaringer? Kommer magen muligens senere fram? Og vil man mest sannsynlig få mindre mage da?

Fikk beskjed om det samme med jenta mi på 5 år Null problem, hadde en del mindre mage, fikk ikke kul før jeg var 5-6 måneder. Åsså ble hun født i uke 34, men da var hun stor å fin på 2,550kg

Ok :) Skulle ønske magen kom med en gang jeg! :D Men så lenge alt er bra inne i magen er jeg fornøyd :) Er det en sammenheng med bakovervendt livmor og for tidlig fødsel?

Jeg hadde det før forrige fødsel ihvertfall. ganske mye bakoverbøyd også. Kan nok være fordi jeg har endometriose, og jeg hadde mye sammenvoksninger. Uansett, jeg fikk TIDLIG mage! Livmoren snudde seg frem i uke 10 ca, og var ikke lenger bakoverbøyd. Mener ¨huske at etter en graviditet, vil alle livmorer være fremoverbøyd, så er usikker på om den fortsatt et bakoverbøyd.

Uansett, hvordan magen blir etterhvert, har ingenting å si om man har bakoverbøyd livmor til å begynne med, da alle livmorer er fremover etter uke 12 ca. Min mage var kjempestor!

Ei jeg kjenner hadde bakovervendt livmor og fødte i uke 35/36 omtrent, og hadde bitteliteb kul da, som min i 14.uke. Tror det er vanlig med liten mage, men det kan jo være deilig det :)

Jeg har det. Fikk beskjed at etter så og så mange uker (rundt 10) var den "reist" seg då den var lik de med fremover. Kom også tidligere her men ikke hørt om st det var pga av det.. Fikk sent mage da.. Begynte vise skikkelig etter iallefall uke 20. Ble sldri kjempestor. Ser verre ut denne gang

Sniker fra februar ;) Det kan være noe vanskeligere å bli gravid, men må ikke være det. Jeg har det selv, og eneste som var problemet for meg var før den kom 'opp'. Da klemte den på blæra mi helt sinnsykt. Måtte på do hvertfall 6 ganger ila natta, men kom ikkeno. Uvi testen var helt fin. Gjorde veldig vondt, men ikke noe å gjøre annet enn å vente..

Og bare så det er sagt; jeg måtte kjøpe mammabukse i uke 8 og er stor som et hus nå, straks uke 25 ;)

Sniker fra februar ;) Det kan være noe vanskeligere å bli gravid, men må ikke være det. Jeg har det selv, og eneste som var problemet for meg var før den kom 'opp'. Da klemte den på blæra mi helt sinnsykt. Måtte på do hvertfall 6 ganger ila natta, men kom ikkeno. Uvi testen var helt fin. Gjorde veldig vondt, men ikke noe å gjøre annet enn å vente..

Og bare så det er sagt; jeg måtte kjøpe mammabukse i uke 8 og er stor som et hus nå, straks uke 25 ;)
Da gir de hyppige dobesøkene enda mer mening ;) Skjønner at det er veldig individuelt, som med alt annet :) Jeg synes allerede jeg har fått litt mage, hard og kjenner forandringer :) I tillegg har jeg nok ganske mye luft, for magen står rett ut og jeg må bruke behagelige klær og store overdeler så ingen ser det! Føler likevel at det er vanskelig å skjule! Annerledes "luftmage" nå enn når man er oppblåst og ikke gravid.

Back
Topp