Bakhodet

Hvordan er formen på hodet til deres små?
Ser at jenta mi begynner å bli antydninger til flat.. Hun har ikke noen favoritt side bortsett fra å ligge rett på rygg..
Prøver alt jeg kan å snu hodet hennes på annenhver side så fort hun sover. Men hun legger det rett tilbake.. Grrr!!! Gjør det sikkert 20 gng pr natt.. Samt på dagen. Har også bygd opp bak i ryggen så hun må ligge på siden men hun klarer alltid å snu seg rett tilbake :( Bruker en sånn liten tynn pute (mest pga gulp) men hjelper den mot flatt bakhode?

Hva gjør dere?
Tips taes mot med stor takk :)
Jeg kjøpte babydorm pute til nr 2, da han lå slik som din. Var heeele flat i bakhodet. Noen dager etter at vi hadde begynt å bruke puten var hodet helt fint igjen :) anbefales på det sterkeste! :)

Vi har kjøpt sånn pute med søkk i. Brukte det til nr 2 også det hjalp. Nå bruker hun den enten hu sitter i vippestolen eller ligger :-P ørlitegrann flat synes jeg men ingen andre som ser når jeg spør :-P

Jeg kjøpte babydorm pute til nr 2, da han lå slik som din. Var heeele flat i bakhodet. Noen dager etter at vi hadde begynt å bruke puten var hodet helt fint igjen :) anbefales på det sterkeste! :)

Så flott å høre! Venter på puta nå :) tusen takk :)
Hvordan brukte dere den? Kun i natt senga, eller på dagtid i nest vogn etc? Holder med 1 pute?

Fikk puta i dag. Det var raskt ekspedert! Virker veldig fin :) Hun har ingen innvendinger til å bruke den. Klarer også å snu hodet fint :) mens hodet hviler i en liten grop :)

Helt normalt at det blir flatt bak :-) det er jo egentlig bra da dem helst ikke skal ha noen favoritt side :)

Men man skal være litt obs på flatt også. I familien til gubben min er de enda flate i bakhodet haha! På noen går det ikke bort. Godt junior ikke har det greiene :)

Men man skal være litt obs på flatt også. I familien til gubben min er de enda flate i bakhodet haha! På noen går det ikke bort. Godt junior ikke har det greiene :)
Huff :p hehe... her har det rettet seg ut på ungene etter et par år :) syns jo ikke noe særlig når håret kommer på plass fram til det er rettet ut igjen ;)

Fikk puta i dag. Det var raskt ekspedert! Virker veldig fin :) Hun har ingen innvendinger til å bruke den. Klarer også å snu hodet fint :) mens hodet hviler i en liten grop :)

Vurderer å kjøpe den altså men er redd hu fortsatt bare vil snu hodet til favoritt siden sin :(

Back
Topp