I
Ingenbruker
Guest
Hvis du skal bestille husk å ta str 2. Den går fra 4kg og opp. Nr 1 er beregnet for prematur etc.
Vi vurderer det altså... Men tenker at hun fortsatt klarer å vri hodet litt til siden med den puta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du skal bestille husk å ta str 2. Den går fra 4kg og opp. Nr 1 er beregnet for prematur etc.
Vi vurderer det altså... Men tenker at hun fortsatt klarer å vri hodet litt til siden med den puta?
Jeg kjøpte babydorm pute til nr 2, da han lå slik som din. Var heeele flat i bakhodet. Noen dager etter at vi hadde begynt å bruke puten var hodet helt fint igjenHvordan er formen på hodet til deres små?
Ser at jenta mi begynner å bli antydninger til flat.. Hun har ikke noen favoritt side bortsett fra å ligge rett på rygg..
Prøver alt jeg kan å snu hodet hennes på annenhver side så fort hun sover. Men hun legger det rett tilbake.. Grrr!!! Gjør det sikkert 20 gng pr natt.. Samt på dagen. Har også bygd opp bak i ryggen så hun må ligge på siden men hun klarer alltid å snu seg rett tilbakeBruker en sånn liten tynn pute (mest pga gulp) men hjelper den mot flatt bakhode?
Hva gjør dere?
Tips taes mot med stor takk![]()
Jeg kjøpte babydorm pute til nr 2, da han lå slik som din. Var heeele flat i bakhodet. Noen dager etter at vi hadde begynt å bruke puten var hodet helt fint igjenanbefales på det sterkeste!
![]()
Hadde ikke nest på den tiden, men brukte den i vuggen på dagtid og i sengen om natten. Det var nokSå flott å høre! Venter på puta nåtusen takk
Hvordan brukte dere den? Kun i natt senga, eller på dagtid i nest vogn etc? Holder med 1 pute?
Helt normalt at det blir flatt bakdet er jo egentlig bra da dem helst ikke skal ha noen favoritt side
![]()
HuffMen man skal være litt obs på flatt også. I familien til gubben min er de enda flate i bakhodet haha! På noen går det ikke bort. Godt junior ikke har det greiene![]()
Fikk puta i dag. Det var raskt ekspedert! Virker veldig finHun har ingen innvendinger til å bruke den. Klarer også å snu hodet fint
mens hodet hviler i en liten grop
![]()
Vurderer å kjøpe den altså men er redd hu fortsatt bare vil snu hodet til favoritt siden sin![]()
Hun vil kunne snu hodet til siden men det er en grop nedi som avlaster![]()