Bakgrunnen for nicket ditt? :-)

Fordi jeg er mamma til 2 prinsesserMå snart bytte nick, siden jeg nå venter en liten gutt denne gang!

Nei det kan du spør om...husker ikke helt...tror det var ett par andre brukere og meg selv som satt å brainstorma,så kom det over på den litt tvilsomme siden...Så bare ble det sånn..!
Pluss at jeg er ganske vill i trusa.

Frk.VilliTrusa skrev:
Nei det kan du spør om...husker ikke helt...tror det var ett par andre brukere og meg selv som satt å brainstorma,så kom det over på den litt tvilsomme siden...Så bare ble det sånn..!
Pluss at jeg er ganske vill i trusa.

Det var jeg som mente du skulle kalle deg Ville i Trusa, altså Ville Vallo, så ble det VilliTrusa :P
Alt for god hukomelse på meg noen ganger, egentlig... :P

Pga eit barnetv program, heksen sabrina eller noke.. Ho sa alltid Tryll Tryll..
Da dukka det opp.. :P

En blanding av kjælenavnene på mine to søte små.

da jeg ble medlem i beg 2005 så drev vi småbruk, så da ble det ganske greit å si bondekone. Så det har abre fulgt meg videre i alle år.
Bor fortsatt på gård,men har ikke dyr lenger

Fordi jeg har ei sukkersnusk i magenemoticon

Har blitt kalt dette siden barneskolen...(mindre nå da)
Også er det deler av navnet mitt da

Jeg hadde et annet nick før, følte for å bytte. Fant en side på nett hvor man kunne skrive inn navnet sitt og så kom siden opp med et passende nick. Mitt var FancyPants :p
Det passer forsåvidt også, da jeg ofte bruker ordet fancy, hehe!

det låg ei bonita banan på bordet...

Mannen ville at datteren skulle hete Leelu (uttales Lilu), litt for sært for min smak så vi ble enige om å gi henne et jentenavn på L, så kunne Leelu være kallenavnet hennes, men vi har gått helt bort fra det nå, Leelu passer overhode ikke på jenta vår, men jeg har ikke byttet nick.

Min far kalte meg det når jeg var liten :) Heter Melissa Jane

har to sommerfuggler, en rosa og en blå, på ryggen som symboliserer mine 2 barn, og nå håper vi på nummer 3 :) Håper på å kunne få en tredje tatovering samtidig som jeg farger opp igjen de to andre... derav nicket :)

Back
Topp