Bakgrunnen for nicket ditt? :-)

Kvinne fordi navnet mitt betyr : lille kvinne. Også 2 , fordi det er lykketallet mitt :)

Jeg er ikke mere enn 1,53 lav og venna mine kaller meg for knotte og så er jeg født i 81..

vi er 4 i familien og alle har navn som begynner med -s 

Variant av navnet mitt + 83mod... Skikkelig oppfinnsom!

Favoritt sjokoladen :-)

Det er mitt og sambo sitt navn, jeg fant ut da jeg gikk på ungdomsskolen eller noe at om vi kombinerte navnene fikk vi to jentenavn, Tone og Anny, så satte jeg dem sammen og har brukt det som nick i mange år. 

laget nicket når var gravid men forrige barn, er jo en glede og hadde termin i mai 2011, så derav nicket maiGlede 2011, han ble fædt 27 april :P

Rekekreke skrev:

Frk.VilliTrusa skrev:
Nei det kan du spør om...husker ikke helt...tror det var ett par andre brukere og meg selv som satt å brainstorma,så kom det over på den litt tvilsomme siden...Så bare ble det sånn..!
Pluss at jeg er ganske vill i trusa.

Det var jeg som mente du skulle kalle deg Ville i Trusa, altså Ville Vallo, så ble det VilliTrusa :P
Alt for god hukomelse på meg noen ganger, egentlig... :P

Stemmer!! HAHA!!!! 

er frå gamledager i IRC dager :P Eg satt å chatta med ein kompis, vi dreiv å kødda litt om at eg var ei heks og litt sånn, men naturlegvis ei god heks, så då translata han det over på fransk, og så skifta eg nick.. Og så har det berre blitt med det nicket :P

Mannen min heter E**** T***** :))

Het egentlig *jordbærpiken* fra januar 2007 til september 2010. navnet valgte jeg fordi jeg er vill og gal etter jordbær og ble inspirert av kafékjeden jordbærpikene. 

Men når jeg skulle prøve på nr 2 ville jeg være anonym og måtte finne på noe nytt. Jeg og størstejenta hadde akkurat lagd muffins, noe hun kalte muffmuffkake- dermed ble det det *muffmuffkaka*

Tenkte det var greier å bruke mellomnavnet istedenfor fornavnet, da vi har situsjoner som er så lett å kjenne igjen :)

Tok bare navnet mitt å skrev det baklengs.
jannice - Ecinnaj

Storebroren min kalte meg Bleiebo når jeg var liten

En gang, på korpsleir, så jeg et ekorn som løp oppover et tre etter en hoggorm. Da kom det en tiger forbi, og jeg sverger, den hvisket Isthabeth da den så meg. 

Back
Topp