japp;P liker godt å bake men å lage middag er ikke min ting, så han tar den oppgaven lett om jeg vasker opp;P
Jeg liker å både bake og å lage middag, så tror mannen har det ganske godt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
japp;P liker godt å bake men å lage middag er ikke min ting, så han tar den oppgaven lett om jeg vasker opp;P
Begge har utdanningen med matlagningen, men jeg er så lei..... Liker å bake da, det er liksom kosJeg liker å både bake og å lage middag, så tror mannen har det ganske godt.Pannekaker og omelett er han best på så det blir hans jobb.
![]()
Bounty kuler?? Send meg uppskrift. Visst de er lovOi oi, mye godt! Jeg pleier å lage troika og bounty kuler til jul, også masse annet som jeg føler for å prøve. Skal prøve å lage Oreo fudge imorgen tror jeg![]()
Bounty kuler?? Send meg uppskrift. Visst de er lov![]()
http://www.detsoteliv.no/oppskrift/bountykulerBegge har utdanningen med matlagningen, men jeg er så lei..... Liker å bake da, det er liksom kos![]()
Ooh, det hadde vært digg med en mann med kokkeutdanning.
Helt enig i at baking er kos.![]()
Hva skal du bake?Jeg skal bake i Dag![]()
SkolebrødHva skal du bake?![]()
Det er veldig godtSkolebrøddet er lenge siden
Det var sykt godt !Å det då litt godt ut da
Har handlet inn alt jeg trenger til å lage kanelboller men er så sliten i beina at veit ikke om klarer å stå så lenge.. Blæ