Baketråd

Er sånn ekte marsipan med konditorfarge, men har tatt i smakstilsetning. Strawberry-kiwi i de rosa og marsmellow i de grønne :D

Får vann i munn :P
Føler meg som den foodien om dagen!! Haha.. Er så mange bilder av mye godt på forumet her inne.. Får lyst å smake på alt :p

Hihi, jeg også! Da er det bare å begynne å bake ;) eller kjøpe ferdig på butikken :rolleyes:

Haha, har fått hjelp av muttern til å
lage en god del!! Også har mamma og mormor bakt 10 slag som vi har fått en del av :D

Vi har laget følgende hos meg :
Twix konfekt
Oreo kuler
Sarah beinhardt langpanne
Pepperkaker
Bounty kuler
Fløte karameller
Sandnøtter

Haha, har fått hjelp av muttern til å
lage en god del!! Også har mamma og mormor bakt 10 slag som vi har fått en del av :D

Vi har laget følgende hos meg :
Twix konfekt
Oreo kuler
Sarah beinhardt langpanne
Pepperkaker
Bounty kuler
Fløte karameller
Sandnøtter

Oi oi, mye godt! Jeg pleier å lage troika og bounty kuler til jul, også masse annet som jeg føler for å prøve. Skal prøve å lage Oreo fudge imorgen tror jeg :D

Oi oi, mye godt! Jeg pleier å lage troika og bounty kuler til jul, også masse annet som jeg føler for å prøve. Skal prøve å lage Oreo fudge imorgen tror jeg :D

Lagde troika i fjor! Det er farlig godt det også, men tar lang tid å lage!! Droppet derfor troikaen i år.. Neste år skal jeg nok få laget det :D

Hvis du skulle ønske å prøve noe nytt etter å ha lagd oreo fudge imorgen!!! Da vil jeg virkelig anbefale deg å
prøve å lage twix konfekt!! Jeg fant oppskriften i en tråd her på forumet!!

Fy søren, den er bare helt sykt god!! Har delt ut i hytt og pine.. Er skummelt og ha for store mengder liggende i huset når man ikke klarer å begrense seg :p

Lagde troika i fjor! Det er farlig godt det også, men tar lang tid å lage!! Droppet derfor troikaen i år.. Neste år skal jeg nok få laget det :D

Hvis du skulle ønske å prøve noe nytt etter å ha lagd oreo fudge imorgen!!! Da vil jeg virkelig anbefale deg å
prøve å lage twix konfekt!! Jeg fant oppskriften i en tråd her på forumet!!

Fy søren, den er bare helt sykt god!! Har delt ut i hytt og pine.. Er skummelt og ha for store mengder liggende i huset når man ikke klarer å begrense seg :p

Deler ut nesten alt av det jeg lager nettop pga jeg ikke klarer å slutte å ete sånt :D det hørtes veldig godt ut med Twix konfekt altså, fikk veldig lyst å prøve å lage det, så det skjer nok, hihi :happy:

Da var alt satt på benken for å bake de siste oreokulene.... passe på at gubben ikke er hjemme, det er farlig;P

Det er viktig å passe på. ;) Ellers er halve baksten borte etter fem minutt...
det skjedde med sist oreokulene, og må bake enda flere troika men de skal han selv få gjøre i kveld, siden det er slit å stå så lenge med å kna ut marsipanen for meg hahaha

det skjedde med sist oreokulene, og må bake enda flere troika men de skal han selv få gjøre i kveld, siden det er slit å stå så lenge med å kna ut marsipanen for meg hahaha

Hehe, ja, han får hjelpe til han også. ;) Tviler på at jeg hadde fått mannen til å bake. Han liker best å spise. :D

Back
Topp