Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sv.dia. hjelper veldig når det gjelder å holde seg unnaMen hvordan klarer dere å holde dere unna nå før fødselen? Jeg fyllte opp med ost og skinkehorn. Men alt er borte nå. Har null viljestyrke![]()
Bakingen er mer av egoistiske grunner for å være helt ærligHm...handlet inn x antall pakker mef kjeks jeg til barselbesøket og gleder meg til å spise mye take away den første ukaPga svangerskapsdiabetes med strikt kosthold den siste tiden føler jeg at jeg fortjener å skjeie ut litt
![]()
Hehe. Ja da forstår jeg hvordan du klarer å holde deg borteSv.dia. hjelper veldig når det gjelder å holde seg unnaHadde det ikke vært for det så hadde jeg slitt noe utrolig. Fant en oppskrift på marmor brownies som skal prøves i morgen...unnskyldningen er at det sikkert kommer besøk etter den lille er født
![]()
Ja, er de med Philadelphia ost i...sykt godeHehe. Ja da forstår jeg hvordan du klarer å holde deg borteMarmor brownies høres godt ut. Er det sånne med ostefyll i?
Å himmelsk!!Ja, er de med Philadelphia ost i...sykt gode![]()
Du er absolutt ikke lat! Jeg har bare en forkjærlighet til bakingJeg er skikkelig lat skjønner jeg. Gidder ikke å bake eller lage mat! Regner med at de som kommer på besøk skjønner at jeg har annet å tenke på og at de er høflige nok til å ta med selv. Det pleier i hvert fall jeg å gjøre. I tillegg pleier jeg å lage mat og ta med. Satser på at mine gjester er like hyggelige tilbake!)
Du er ikke lat.Jeg er skikkelig lat skjønner jeg. Gidder ikke å bake eller lage mat! Regner med at de som kommer på besøk skjønner at jeg har annet å tenke på og at de er høflige nok til å ta med selv. Det pleier i hvert fall jeg å gjøre. I tillegg pleier jeg å lage mat og ta med. Satser på at mine gjester er like hyggelige tilbake!)
Sist jeg hadde nyfødt baby så tok alle med seg noe på besøk. Ingen spurte om det engang. Tror ikke folk forventer å bli vertet opp i den perioden. Men jeg husker vi primært spiste Fjordland og Grandiosa. Så det er nok neppe dumt å ha noe hjemmelaget mat i fryseren. Det blir nok med tanken her i huset iallefall. Orker ingenting. Så du er ikke alene om å være 'lat'Jeg er skikkelig lat skjønner jeg. Gidder ikke å bake eller lage mat! Regner med at de som kommer på besøk skjønner at jeg har annet å tenke på og at de er høflige nok til å ta med selv. Det pleier i hvert fall jeg å gjøre. I tillegg pleier jeg å lage mat og ta med. Satser på at mine gjester er like hyggelige tilbake!)
Har funnet at kaker med rømme blir farlig saftigeDennr langpannekaken er farlig god. Den har rømme i deigen og philadelphiaost i kremen. Kan fryses. http://kjoekkeneskapisme.blogspot.no/2010/08/saftig-sjokoladekake-i-langpanne.html?m=1
Huff!! Glad jeg bare har cøliakiEr kanskje litt bortskjemt med pakistansk svigerfamilie som møter opp med mat på døren i tid og utidmed nr 1 måtte mannen lage middag hver dag hvis vi ikke hadde mat fra familien hjemme.
Skjønner cøliaki greien, min sønn har egg, melk og hvete allergi, tåler ikke spor av en gang. Har adrenalin sprøyte. Så hvis han skal ha noe må man bake selv![]()
Altså, jeg legger ikke noe i fryseren uten å smake først, må skjønne..Og jeg har begynt å spise på "Barselkosen".... *oppgitt*
Kan ikke si at Appelsinsconesene har fått ligge helt i fredOg jeg har begynt å spise på "Barselkosen".... *oppgitt*