Bagvogn enda?

Vi bytta til sportsvognsdelen da hun var 6 mnd. Hun holdt på å klatre ut av bagen, og det var ikke seler i den.
 
Her har vi nettopp byttet. Har egentlig vært for stor til bagen en stund, men har brukt den litt likevel da den virker mye lunere. Men sover mye bedre i sportsdelen, så angrer på at jeg ikke har byttet den tidligere.
 
Vi byttet for ca en uke siden.. Han var ikke helt fornøyd siden han liker å ha det trangt :)
Men han har vendt seg til det nå :)
 
Vi bruker litt begge deler utfra hva vi skal. Sover i bagen ute på dagen, men skal vi ut på tur eller shopping når han er våken tar vi sportsdelen så han kan få titte litt på verden
 
Sover i bagdelen hjemme på dagen, ellers har vi alltid en trille liggende i bilen til småturer o.l. (Babyjogger mini)
 
Byttet til sportsdelen ca 5-6 mnd. Var blitt for lang . Har Stokke trailz. Hun får nå sett mer og man kan vende delen begge veier, men foreløpig vendt mot meg ettersom den ikke kan legges helt ned om jeg snur henne fra meg. Det er nok det eneste minuset med den vognen.
 
9 mnd i dag og fortsatt veldig happy med TFK multi-Xbagen som funker som bag og sportsvogn etter behov:)
 
Back
Topp