Bagvogn enda?

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Mange som har enda?

Vi har enda bagvogn og er litt i tvil om jeg skal bytte.. Sitter ikke enda. Men kanskje bytte når vi skal på fotballcup så hun kan sitte i stedet for å bli bært :p
 
Jeg byttet bare fordi jeg måtte. Han er 74 cm, og dermed altfor lang for bagen. Har den i liggende stilling, utenom hvis han skal få mat i den :) Bagen er jo mye lunere i denne kulden, så jeg ville ventet hvis jeg kunne.
 
Vi byttet til sportsdelen når han var 5,5 mnd, ble for trangt for han når posen skulle oppi. Har den i liggende stilling, og han elsker å sove i den. Sovner nå med en gang vi begynner å trille og kan sove flere timer.

Han likte å ligge i bagen også, men sov dårligere i den.
 
7 mnd i går og ikke passert 70 cm enda tror jeg. Har TFK og Bytta ut QuickFixbagen med Multi-x bagen før jul. Genialt å bruke den som bag når hun skal sove/ha det lunt og sittedel når det er mest nødvendig. Kommer til å bruke den som "sovebag" så lenge hun har plass.
 
Her byttet vi når han var rundt 6 mnd, og vinterposen skulle brukes. Det var ikke plass i bagen til posen! Han likte aldri bagvogna, det ble mye bedre å trille etter at vi byttet :)
 
Her byttet vi når han var rundt 6 mnd, og vinterposen skulle brukes. Det var ikke plass i bagen til posen! Han likte aldri bagvogna, det ble mye bedre å trille etter at vi byttet :)

Akkurat samme her! Savner absolutt ikke vognbagen
 
Har enda bagen på her, og lille trives i den:p 6,5 mnd. Men begynner å bli trangt med dunpose i:rolleyes:
 
Bruker bagvognen fortsatt, men hun begynner å bli for lang! Pluss hun setter seg opp hele tiden :) bytter når været blir litt varmere, er så greit med en lun bag når det er kaldt! :)
 
Vi byttet til sportsdelen når han var 4 mnd, da var han nesten for lang for bagen allerede:p Han sover veldig godt med Voksiposen oppi sportsdelen. Vi triller også i sittende stilling hvis han er våken, og han elsker å se på alt som skjer rundt seg!:)
 
Har bag enda og kommer til å bruke den lengst mulig! Kan sette opp ryggen så gjør som regel det når han er våken for ellers er det ikke mulig å kjøre vogn! Tenker det ikke gjør ble selv om han ikke kan sitte selv for har ikke bil så er bare når vi triller tur han sitter :)
 
7 mnd i går og ikke passert 70 cm enda tror jeg. Har TFK og Bytta ut QuickFixbagen med Multi-x bagen før jul. Genialt å bruke den som bag når hun skal sove/ha det lunt og sittedel når det er mest nødvendig. Kommer til å bruke den som "sovebag" så lenge hun har plass.

Samme her, så bra alternativ når sportsdelen ikke kan vendes..
Men syns det begynner å bli litt trangt... Med voksipose og baby som er lang i ryggen...
Mor har litt vogndille, så det "gjør ikke så mye"..
 
Vi har emmaljunga city bag og den er ikke den største men sikkert heller ikke den minste? Hun er nå 70 cm og har greit med plass.. Fikk faktisk plass til henne og god gammel voksipose oppi den! Men bruker helst en gammel skinnpose. Den tar mindre plass :)
 
Bruker bagen enda:) begynner å bli trangt med voksiposen oppi, så må nok bytte snart... Har emmaljunga edge duo, så den er ganske romslig:)
 
Bruker bag fremdeles, hun er nå 7,5 mnd. Noen fordeler er det med at hun ligger under snittet på lengde (64,5 cm). ;) Håper egentlig at bagen varer frem til det blir litt varmere i været
 
Bruker bagdelen enda (Bugaboo Buffalo) :)
Synes det er god plass enda, og han er ca 69cm. 7mnd om 2 dager.

Her er det/har vært mellom -20 og -27 grader ute, så jeg er glad vi kan bruke bagdelen en god stund til!
 
Vi bruker bagen enda. Frøkna er 71 cm og bagen 79, så det går en stund til. Tviholder på babyfølelsen. De blir så fort store...
 
Ikke fått trillet på en uke grunnet kulde, men prøver meg frem med sportsdel innomhus (hjemme). Har både en TFK Joggster Twist og en noen-år-gammel Emmaljunga Nitro City der sistnevnte antageligvis blir brukt først ettersom den virkere flatere i liggestilling samt at den er vendt mot meg. Hun blir 7mnd den 29., og er i underkant av 70cm. Men veldig nysgjerrig og glad i å sitte (prøver å komme seg opp både fra matstol, fang og gulv) så blir nok å bytte permanent til sportsdel nå. Gleder meg til å se hvordan hun får det på trilletur da når hun kan se verden :-D bruker såklart både lammeskinn og dunpose
 
Back
Topp