Bading

Det kan faktisk hende at vannet har vært litt for kaldt for han. Økte det med 1-2 grader sist og syntes han roet seg mer da.... hvis ikke det bare er av øving gjør mester ;) Han er 3 uker nå, så har jo vært igjennom denne badingen noen ganger

Jeg har en stokke badebalje med newborn seat, han sklir litt, men så et bilde her om dagen av noen som la et lite håndkle på setet så barnet ikke sklir, det skal vi prøve neste gang!! Håper virkelig han begynner bli glad i badingen snart!

Øvelse gjør mester! :) Håndkle var veldig lurt ja legg gjerne en våt vaskeklut over magen hans også, så føler han seg ikke så naken. Noen babyer reagerer på det og;)
 
Lillegutt er 5 uker og har ingen rutine på det enda. Her er han med i dusjen når jeg dusjer. (Pappa kler av han og gir han til meg når jeg selv er ferdig å såpe meg inn og har spylt meg) Her dusjes det når jeg ser det trengs. Han gulper ikke, men blir en del gris med ammingen så blir liksom gulpelukt likevel :p storebror på 4 har fast 2 ganger i uka, ellers dusjes han ekstra om det er nødvendig. (Ved svette, gris fra barnehagen osv)
 
Back
Topp