Bading

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Hvor ofte bader dere barnet?

Her er det ca 2 ganger i uka. Vasker selvsagt hele kroppen hver dag, men bader par ganger :)
 
Vi bader ca 2 ganger + dusjer når vi har vært på babysvømming en gang i uka :)
 
Hvordan tar han dusjinga? Skulle ønske mi likte det. Men prøvd det 2 ganger. Bare hyyl.

Han bare hylte første gangen.. Bå når vi har gjort det 4-5 ganger så har han begynt å like det bedre :)
Men han må ha med seg en leke, så går det greit :p
 
Han bare hylte første gangen.. Bå når vi har gjort det 4-5 ganger så har han begynt å like det bedre :)
Men han må ha med seg en leke, så går det greit :p
Aah. Kanskje det er trikset. :p må bare øve videre. Hadde vært greit å bare tatt henne med i dusjen istedenfor å styre med badekaret hver gang. :)
 
Aah. Kanskje det er trikset. :p må bare øve videre. Hadde vært greit å bare tatt henne med i dusjen istedenfor å styre med badekaret hver gang. :)

Ja, test med en leke :D Har aldri prøvd å dusje med han hjemme da.. Vi har så liten dusj at det tror jeg bare blir stress :p
Får holde oss til dusjen på svømmingen :p
 
Ja, test med en leke :D Har aldri prøvd å dusje med han hjemme da.. Vi har så liten dusj at det tror jeg bare blir stress :p
Får holde oss til dusjen på svømmingen :p
Vi har vel en helt standard dusj. Ganske romslig, så skulle fått henne lett med :)
 
Her bader vi nesten hver dag bare fordi han syns det er så utrolig stas :D bruker bare vann da? Så får han sitte å plaske og kose seg noe veldig :) ellers så blir han innimellom med i dusjen hvis hvis den andre voksne enten sover eller ikke er hjemme :) er umulig å sitte utenfor for han fordi han simpelten ELSKER vann og hyler hvis han må være mer enn 2 minutter utenfor dusjen hvis noen dusjer :p
 
Bader aldri, men dusjer ca. 5 dager i uka :) han sitter alene i dusjen og koser seg. Jeg sitter utafor og passer på :p
 
Ca annenhver dag- men blir oftere dusj enn bad ☺
 
Vi dusjer sammen hver morgen :)
Bader noen kvelder i uka!
Han elsker vann og badelekene sine :)
 
Bader 3-5 ganger i uken. Han elsker å bade, så vi gjør det som kveldssyssel før han legger seg :)
 
Han bader en gang i uken (babysvømming) i tillegg dusjer vi nesten hver morning. Vi har dobbeldusj og han er med meg inn når jeg dusjer. Han elsker å ligge å plaske på gulvet og leke med dusjstrålen :)
 
Back
Topp