Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herCa en gang i uka, men kan gå litt fort i svingene slik at det blir lenger imellom her også
Ganske lurt å ha en fast dag. Må signere de andre i at det hender jeg glemmer litt. Men helt ærlig så glemmer jeg meg nesten selv og! Før dusja jeg hver kveld, nå må jeg nesten tenke litt etter, haha XDEn fast dag i uken, og noen ganger en ekstra gang eller to.
Så 1-3 ganger i uken.
Ganske lurt å ha en fast dag. Må signere de andre i at det hender jeg glemmer litt. Men helt ærlig så glemmer jeg meg nesten selv og! Før dusja jeg hver kveld, nå må jeg nesten tenke litt etter, haha XD
Haha, her er det stikk motsatt. Hun er så glad i å bade st hun blir illsint av å bli tatt opp og hyler og vræler gjennom hele påkledningen. Så jeg vegrer meg litt pga det Hun er så glad i vann at ser hun ei vaskebøtte fyker hun avgårde og begynner å sprute og plaske fortere enn lynetUff. Må vel innrømme det fort kan gå 2-3 uker mellom her og :-/ frem til nå nyligt har han HATET å bade og da frister det jo ikke akkurat å ta det mange ganger i uken. Men har bedret seg litt i det siste. Men tenker jo at når dei enda er så små, og vi suller for det meste hjemme, så er det ikke så krise. Men etterhvert når dei blir enda mer aktive og barnehagetiden og slikt starter så blir det viktigere i mine øyner
er med meg i dusjen hver 3dag ca.. noen ganger bader han alene andre ganger er han med