Bading

Bader 1-2 ganger i uka :) bader bare når jeg føler hun trenger det, får ikke noe hjelp med bading og hun er ganske aktiv + kronglete å fylle/tømme badet pga lite plass så må bruke 10liters bøtte :p blir fort litt jobb da :p
 
Bader 1-2 ganger i uka :) bader bare når jeg føler hun trenger det, får ikke noe hjelp med bading og hun er ganske aktiv + kronglete å fylle/tømme badet pga lite plass så må bruke 10liters bøtte :p blir fort litt jobb da :p

Dusj henne! Helt supert! Legg en håndduk i bunnen av dusjen. Om d er flisgulv så legg to dobbelt. Skru på vannet, jeg har ikke fullt trykk, så bruker jeg håndduken og spyler henne mens hun ligger.

Hun snur seg ikke i d hele tatt når hun dusjer, og hun smiler og forsøker å fange vannet :)
 
Dusj henne! Helt supert! Legg en håndduk i bunnen av dusjen. Om d er flisgulv så legg to dobbelt. Skru på vannet, jeg har ikke fullt trykk, så bruker jeg håndduken og spyler henne mens hun ligger.

Hun snur seg ikke i d hele tatt når hun dusjer, og hun smiler og forsøker å fange vannet :)
Takk for tipset! Det må prøves :D
 
1-2 ganger i uken :) enten i badebalje eller i vasken på vaskerommet når det er ett hurtigbad :p
 
Har holdt henne når jeg dusjer selv. Det elsker hun :)

Har lurt litt på dette, dusjer du da bare kroppen når dere dusjer sammen? :p har lurt på å gjøre det, men hver gang jeg kommer på det så må jeg vaske håret også, det blir litt tungvint med en baby på armen..
 
Hehe, ble d ingen suksess? Hva med å bare ha bittelitt vann i stampen da?
Ja, men hun elsker å plaske :) får bare prøve litt av hvert og som ikke sånn alt for lenge kan hun jo sitte og da er kanskje dusjing mye mer populært ;)
 
Har lurt litt på dette, dusjer du da bare kroppen når dere dusjer sammen? :p har lurt på å gjøre det, men hver gang jeg kommer på det så må jeg vaske håret også, det blir litt tungvint med en baby på armen..
Legger henne naken på gulvet (stellematte) og dusjer meg selv. Så på slutten henter jeg henne og tar siste del sammen :) hiver på meg morgenkåpe og steller henne først, så meg selv etterpå
 
Har lurt litt på dette, dusjer du da bare kroppen når dere dusjer sammen? :p har lurt på å gjøre det, men hver gang jeg kommer på det så må jeg vaske håret også, det blir litt tungvint med en baby på armen..

Da kan du legge henne ned på en håndduk i dusjen :)

Edit: Lilleblomst har en fornuftig løsning ser jeg :)
 
Bader som oftest to ganger i uka. Hender hun dusjer sammen meg eller pappaen også. Startet på babysvømming nå, så da blir det bad og dusj der også :)
 
Dusj henne! Helt supert! Legg en håndduk i bunnen av dusjen. Om d er flisgulv så legg to dobbelt. Skru på vannet, jeg har ikke fullt trykk, så bruker jeg håndduken og spyler henne mens hun ligger.

Hun snur seg ikke i d hele tatt når hun dusjer, og hun smiler og forsøker å fange vannet :)
Prøvde dette og det gikk fint! Hun ble litt forskrekket først, men så fant hun ut at dusjhodet kan jo smakes på.... Tror hun synes det var godt.
 
Bader/dusjer nesten hver dag.
Elsker å dusje sammen med oss. Noe hun har gjort siden hun var 3 uker gammel :)
 
Back
Topp