Iceangel91
Glad i forumet
Hvor ofte bader dere babyene deres ? kvier meg hver gang pga han er livredd .... Eneste så roer han litt er om jeg legger en vaskeklut over brystet hans , slik at han ikke blir så naken ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spurte både på sykehuset og helsestasjonen som sa en gang i uka. Kommer til å følge det. Har bada han en gang, og det likte han ikke. Håper han liker det bedre neste gang
Foreldrene mine gjorde det samme med meg. Hadde og har ennå tørr/sart hud, så er forsiktig selv om jeg elsker å dusje kommer nok til å gjøre det samme selvHer er det samme med frøkna på 8,5 år, hun bader fortsatt bare 1 gang i uka med mindre hun må spyles ekstra... men så har hun slitt med eksem så er fortsatt forsiktig med henne lillebror blir og å bade 1 gang i uka
Lillegutten vår har også vært livredd når vi har forsøkt å bade han. Løsningen ble å holde han under rompa og armene og la bena komme litt nedi vannet og så vri opp kluten over mage og ben, og vaske forsiktig. Best å være to. Da tror jeg han føler seg tryggere. Lillegutt må og være mett og i relativt godt humør.Hvor ofte bader dere babyene deres ? kvier meg hver gang pga han er livredd .... Eneste så roer han litt er om jeg legger en vaskeklut over brystet hans , slik at han ikke blir så naken ....