Bading

Vi har badet ca hver annen dag.
Han syns det er kjempe kjekt :)

2 ganger i uka :) hun er blitt glad i det nå så kanskje det blir litt kosebading også etterhvert :D

1 gang i uka ca. Hun er blitt badet to ganger hjemme, og idag tok jeg henne med i dusjen med meg. D var så utrolig koselig, og d så ut til at hun likte d kjempegodt.

Vi har sitteplass i dusjen, så da var d ganske enkelt. Pappan stod på utsiden klar med håndduken og tok i mot henne når vi var ferdig.

1 gang i uken, det vi fikk beskjed om på sykehuset
Vi fikk beskjed av helsesøster å gjøre det 2 ganger i uka, men er vel forskjellig praksis på det :) jeg hadde egentlig tenkt å bare bade 1 gang i uka, det jeg har hørt er vanlig. Er jo ikke akkurat som de små blir svette :)

Ca 1 gang i uken til no

Blir vel ca. 1-2 ganger i uka tenker jeg :)

2-3 ganger i uka. Siden hun gulper så mye er det greit å få bada henne så vi er sikker på at alle gulperester blir vasket vekk. Moro å se hvordan hun nyter å bli holdt i badebaljen med varmt vann:-)

1 gang i uka ca. Hun er blitt badet to ganger hjemme, og idag tok jeg henne med i dusjen med meg. D var så utrolig koselig, og d så ut til at hun likte d kjempegodt.

Vi har sitteplass i dusjen, så da var d ganske enkelt. Pappan stod på utsiden klar med håndduken og tok i mot henne når vi var ferdig.
Det hørtes jo genialt ut. Her har vi bare dusj i badekaret, så ikke så lett å ha henne der enda.

Vi bader henne en gang i uka, men jeg synes det høres så lite ut :p storesøsken dusjer annenhver dag, men de blir jo skitten på en helt annen måte :)
Tipper lillemor blir å bade oftere når vi får litt mer rutiner på henne :)

Her anbefaler de å ikke bade oftere enn 1-2 ganger i uka, så er det vi kommer til å følge. Kun med vann.

Han fikk sitt første bad i dag, 4 dager gammel. Tenkte å bade ham en gang per uke :)

En gang i uka.. Blir ikke så fryktelig skitten akkurat. Vasker ansikt med klut hver morgen og kveld (oftere om hun har fått melk i hele ansiktet :p), og skyller stumpen under rennende vann om hun har bæsjet mye..

En gang i uken. Det samme gjelder forøvrig treåringen. Vasker ellers med klut morgen og kveld. Det er nok det. :)

Idag dusja lillesnuppa og jeg sammen igjen. Og d er såååå koselig! :D

Har badet ca annenhver dag i oljebad.
Ble ikke sagt noe på sykehuset om hvor ofte hun skulle bade.

1 gang i uken, fikk beskjed på sykehuset om å holde det til 1 og maks 2 ganger i uken. Rumpe og tær blir vasket titt og ofte i vasken da vi ofte har litt uhell på stellebordet :p ellers vasker vi ansikt og fingrer med klut hver morgen.

Back
Topp