Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kidada
Hmm...
Ikke tenkt så langt.. Når jeg føler det ubehagelig eller han ikke selv vil?[8|]
Robin bader ofte med meg, eller dusjer sammen med T.A.
Sist prøvde han dog å rive av meg brystvorta mens jeg var opptatt med å leke med en båt, og det var IKKE godt..
ORIGINAL: EdonaLarsen
jeg dusjer ikke med småen, fordi det er ikke plass til andre enn meg i dusjen [:D][:D][:D][:D][:D][:D] gleder meg til å føde! [8D]
men jeg syns det er koselig jeg.
så lenge de syns det er kos også, så ser jeg ingen problem i det. merker vel fort om ungen føler seg utilpass eller bare glaner no jævlig. ingenting galt med å være naken foran ungen sin, de er jo det hele tiden [:D]
jeg dusjer ikke med småen, fordi det er ikke plass til andre enn meg i dusjen [:D][:D][:D][:D][:D][:D] gleder meg til å føde! [8D]
så lenge de syns det er kos også, så ser jeg ingen problem i det. merker vel fort om ungen føler seg utilpass eller bare glaner no jævlig. ingenting galt med å være naken foran ungen sin, de er jo det hele tiden [:D]
ORIGINAL: Heijdii
Hvor lenge mener du man kan være det da? hehe..