Bading i sjøen.

Lillefrø15

Forumet er livet
Hei dere:). Tror dere det er farlig eller noen problemer med å bade i sjøen nå? Tenker jeg ligger å soler meg litt og blir varm, så hadde vært deilig å få en dukkert.. Noen som vet noe om dette?:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Ingen problem :) Det er bare godt å få avkjølt seg. En skal jo passe litt på hvis en blir veldig varm. Så en ikke blir opphetet :) Har vertfall mange bekjente av meg som har bada som bare det i sjøen og i basseng hele sommeren.

Bare å hoppe uti :D

Er gjerne på slutten om vannet har gått at man ikke skal bade i sjø/basseng :)

Jeg var i syden når jeg gikk gravid med datteren min. Badet hele tiden jeg. Så tror ikke det er noe farlig. Nå har ikke jeg så god peiling, men kan ikke se noe grunn til at du ikke kan det:)

Takk for svaret:). Betryggende å høre at det er greit:)❤️

Bare pass på at du holder deg varm når du kommer deg opp, er litt sånn skummelt urinveisinfeksjon vær:) men det er sikkert kun om du pleier å ha det sånn av og til:) Jordmoren min sa at jeg måtte passe på for når man var gravid så kunne det hende at man ikke kjente symptomene:)

01.01.14

Bad i vei og kos deg!!! :D
Legen min og JM sa det ikke var noe problem å bade, og jeg fikk beskjed om å bare plaske i vei, bare deilig for en gravid kropp det :) (spurte i forbindelse med sydenturen) :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt på slutten, når slimproppen og/eller vannet har gått skal man ikke bade. Da kan det komme se bakterier oppover i livmoren.

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for alle svar:). Ble bare vassing, sykt kaldt i vannet:/. Men super digg med båttur og slappe sv på stranda:). Får litt syden følelse hjemme nå:)

Badet i sjøen forrige gang jeg var gravid, ingen problem :)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Back
Topp