Badet deres...

Ida&Linn

Gift med forumet
Lyst å legge inn bilde av badene deres....? Trenger tips til fliser... [;)]

Lyse vegga og mørkt gulv..

Va ikkje dessa flisene vi hadde valgt til veggen..
men fliseleggeeren gjor feil (holdt på med mange leiligheta samtidig,så gikk vel i surr for dei)
så vi fikk badet nesten gratis..hehe..betalte berre for golvet!
Og flisene va jo fine..kanskje til og med finare enn dei vi hadde valgt![:D]

(har forresten kasta ut den stygge dysjen, og fått inn en sånn som dørene kan leggast inn til veggen! utrulig praktisk)

Har svarte, ganske blanke, fliser på gulv og litt oppover veggen (ca 80 cm kanskje).. veggan e lys våtromstapet, interiøret er hvitt (boblebad, dusj, vask, do) og så har æ fresha det opp med røde håndkler, røde lys og to malerier som går i sort, hvit og mye rødt...veldig stilig!! [:)] og en grønn fin liten plante som klare seg sjøl [:)]

Har et fælt bad. Alt e fliselagt, men like ikke flisene. Dem e for dallat for mæ. Men mannen min e murer så håpe det blir ei råd. Da fliser varer i 20 år på et vanlig bad dersom det e gjort skikkelig arbeid foretrekke æ stilrent og enkelt.

her er badet våres....VELDIG uferdig.......[;)][;)]

Mannen min sier flisene kan vare i opptil 50 år uten problem. Men de fleste pusse opp badet etter 10 til 15 år.

Ikkje så lett å se flisene men her er dei bildene eg hadde på pc'n[:)]

Men hvor ble det av bildene???[8|]

Hoppsann.. Opp igjen.. [:D]

Legg ut bilder da. jeg trenger også noen tips!!!!!

Har fliser på gulvet og på veggene. brune og hvite på gulvet, som har lagt der i 100 år, minst. og hvite med lilla og rasa spetter på veggene. Hvorfor bytta de ikke ut flisene på gulvet mens de holdt på. Matcher jo ikke en plass.

ORIGINAL: Lois Lane

Har fliser på gulvet og på veggene. brune og hvite på gulvet, som har lagt der i 100 år, minst. og hvite med lilla og rasa spetter på veggene. Hvorfor bytta de ikke ut flisene på gulvet mens de holdt på. Matcher jo ikke en plass.

hihihi.. finere bad enn meg du.. hihi.. hele greiene er gul lenoleum.. [:D]

ORIGINAL: Ida&Linn

Å fytti......[8|][:D]
Skal pusse opp,men har lyst å bygge på, sånn at vi får større bar, så da venter vi heller. Så slipper vi å gjøre det to ganger. Eller det vil si, da slipper vi å betalen noen to ganger for å gjøre det.

ORIGINAL: Ida&Linn

Å fytti......[8|][:D]
Skal pusse opp,men har lyst å bygge på, sånn at vi får større bar, så da venter vi heller. Så slipper vi å gjøre det to ganger. Eller det vil si, da slipper vi å betalen noen to ganger for å gjøre det.

Det skjønner jeg. Vi begynner å pusse opp hele badet i første uken etter påskeferien, så jeg må jo bestemme meg etterhvert..

ORIGINAL: lona

he he her er ...var våres 80 talls ...men nå har jeg malt flisene hvite

like stygt uansett he he ...men etter det er malt så føles det jallefall litt reint.

tror når vi fikser bade så er jeg ikke sikker om jeg vil ha fliser på veggene , tror jeg bare vil ha lys tapet og spandere en kul vaskeseksjon

Bor du hos bestemor uten at noen vet om det. Det øverste bildet et jo helt likt. De har ikke sånn fotvask da, men ellers er det jo helt likt. Litt artig da.

Her er et bilde..

Og enda et... Jaja.. dasslokket burde vært nede [;)]

nei, huff... badet vårt er så stygt at det tror jeg at jeg vil spare deg...
håper på å få pusset det opp snart....[8|]

Lykke til med flis-valget...[:D]

ORIGINAL: lona

he he her er ...var våres 80 talls ...men nå har jeg malt flisene hvite

like stygt uansett he he ...men etter det er malt så føles det jallefall litt reint.

tror når vi fikser bade så er jeg ikke sikker om jeg vil ha fliser på veggene , tror jeg bare vil ha lys tapet og spandere en kul vaskeseksjon

Bor du hos bestemor uten at noen vet om det. Det øverste bildet et jo helt likt. De har ikke sånn fotvask da, men ellers er det jo helt likt. Litt artig da.

Hahahah...så bra...fotvask,den er til å vaske rompa si etter en har vært på do[;)]

ORIGINAL: Suppadura

Her er mitt.
Helt ok, men når jeg flytter, vil jeg ikke ha det sånn.

du har et slikt badekar jeg ønsker meg....fliset helt rundt

Back
Topp