Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Lois Lane
Legg ut bilder da. jeg trenger også noen tips!!!!!
Har fliser på gulvet og på veggene. brune og hvite på gulvet, som har lagt der i 100 år, minst. og hvite med lilla og rasa spetter på veggene. Hvorfor bytta de ikke ut flisene på gulvet mens de holdt på. Matcher jo ikke en plass.
ORIGINAL: Ida&Linn
Har fliser på gulvet og på veggene. brune og hvite på gulvet, som har lagt der i 100 år, minst. og hvite med lilla og rasa spetter på veggene. Hvorfor bytta de ikke ut flisene på gulvet mens de holdt på. Matcher jo ikke en plass.
hihihi.. finere bad enn meg du.. hihi.. hele greiene er gul lenoleum.. [:D]
ORIGINAL: Ida&Linn
hihihi.. finere bad enn meg du.. hihi.. hele greiene er gul lenoleum.. [:D]
Å fytti......[8|][:D]
Skal pusse opp,men har lyst å bygge på, sånn at vi får større bar, så da venter vi heller. Så slipper vi å gjøre det to ganger. Eller det vil si, da slipper vi å betalen noen to ganger for å gjøre det.
ORIGINAL: lona
he he her er ...var våres 80 talls ...men nå har jeg malt flisene hvite
like stygt uansett he he ...men etter det er malt så føles det jallefall litt reint.
tror når vi fikser bade så er jeg ikke sikker om jeg vil ha fliser på veggene , tror jeg bare vil ha lys tapet og spandere en kul vaskeseksjon
ORIGINAL: lona
he he her er ...var våres 80 talls ...men nå har jeg malt flisene hvite
like stygt uansett he he ...men etter det er malt så føles det jallefall litt reint.
tror når vi fikser bade så er jeg ikke sikker om jeg vil ha fliser på veggene , tror jeg bare vil ha lys tapet og spandere en kul vaskeseksjon
Bor du hos bestemor uten at noen vet om det. Det øverste bildet et jo helt likt. De har ikke sånn fotvask da, men ellers er det jo helt likt. Litt artig da.
ORIGINAL: Suppadura
Her er mitt.
Helt ok, men når jeg flytter, vil jeg ikke ha det sånn.