Bader/dusjer dere samen med barnet?

Bad nei, dusj ja. Kun pga det er praktisk og at de ikke skal drive med pøbelstreker mens jeg dusjer :p
 
Dusjer med mini ganske så ofte. Veldig praktisk når vi begge uansett må dusje :)
 
Dusjet ofte med barna da de var baby, mest av praktiske årsaker, men så hvor deilig de syntes det har med vannet og hudkontakten. Det kunne også hjelpe å dusje sammen med dem om de var litt urolige. Yngste sovnet en gang jeg holdt han inntil meg i dusjen <3
Når de ikke er babyer lenger, er det kun når vi er på ferie, og det bare er dusj tilgjengelig (det er lettere å få dem i dusjen på nye steder når vi er der sammen med dem. Eldste på 10 år dusjer aldri sammen med oss.
 
Hadde dusjen vært større så :p
Er kun plass til 1 person av gangen
 
Gjorde det med eldste, lenge...hun som tar Avgjørelsene om når det ikke er ok lengre.
Gjør det ikke med mini så vi nå har verdens minste bad
 
De dusjer/bader selv mens jeg følger med. Han på 5 klarer seg selv da, men ikke yngste.
 
Eg hjelper eldste med håret sitt, ellers vaska hun seg sjøl. Yngste hjelpe eg meir, han er 7. Eg dusjer aleine, men når me hadde avstengt dusj, satt dei utenfor ;)
 
Ja, hun kan fortsatt finne på å hoppe inn i dusjen samtidig som jeg. Hun er 7 år. Jeg synes det er upraktisk og foretrekker at jeg får dusjet alene.
Jeg er vokst opp med å gå i badstue, så nakenhet med dusjing og badstue er helt naturlig for oss.
 
Dusjet med han fram til nå nylig igrunn, nå er han 6.
Pappaen dusjet med han fram til han var ca 2:)
 
Back
Topp