Bader/dusjer dere samen med barnet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Er det hyggelig å slappe av med et langt bad sammen? Eller praktisk å bli med inn i dusjen når hår skal vaskes? Bytter dere på hvem som bader/dusjer med barnet, eller er det bare én av dere som gjør det? Når tenker dere at det er greit å slutte å dusje eller bade sammen?
Hva syntes partneren din? Hvor langt opp i alder synes du det er greit?
 
Har aldri badet med barna, orker ikke tanken på å sitte der og vite at de tisser i vannet :p

Jeg dusjer med minste nå, ikke med eldste lenger, hun er 9. Samboer har ikke dusjet med noen av dem. Vi tenker opp til skolealder er fint :)
 
Har aldri badet med barna, orker ikke tanken på å sitte der og vite at de tisser i vannet :p

Jeg dusjer med minste nå, ikke med eldste lenger, hun er 9. Samboer har ikke dusjet med noen av dem. Vi tenker opp til skolealder er fint :)
Jeg badet med dem før, men spylte alltid av meg før jeg var ferdig :hilarious:
 
Vi bader sammen innimellom( har ikke badekar så der blir hos svigers) og vi dusjer alltid når vi er ferdige med å bade. Hender jeg dusjer med eldste men mest av praktiske årsaker= at jeg må dusje selv. Eldste har hår til rumpa så jeg blir våt hver gang det skal vaskes.
 
Både jeg og mannen dusjer med toåringen. Gjør det så lenge vi er komfortabel med det.
 
Vi dusjer og bader sammen alle sammen, en på 2,5 og en på 4 mnd
 
Dusjet et par ganger med første da hun var liten, men har egentlig dusjet veldig lite med dem. Gjør det helst alene :p Bading i badekar takler jeg ikke, alene eller ei!
 
Har ingen problem med å dusje sammen med barna, gjør det så lenge de er komfortable med det. Må innrømme at jeg liker best å dusje alene, barna er ikke så glad i å dele på vannet. :D
 
Bader med han på 2 hver gang han skal bade. Tar han med i dusjen når jeg skal dusje. Hender en sjelden gang at hun på 12 vil bade sammen med oss.
 
Vi har ikke badekar, men skulle så ønske vi hadde det.

Jeg har dusjet sammen med jenta vår på 7 mnd siden hun var nyfødt, i starten måtte jeg ha hun i vippestolen først mens jeg vasket håret før vi dusjet litt sammen, men nå klarer hun å sitte selv så nå setter jeg henne bare ned i dusjen mens jeg såper inn håret.

Synes det er praktisk å dusje sammen når vi begge likevell må:)

Har ingen plan for hvor lenge, men sikkert til det blir for trangt og eller det føles feil:)
 
Dusjer med både babyen og 3åringen :) tenker at det stopper når de ikke vil lenger
 
Dusjet med de så lenge de følte seg komfortable med det. Eldste var med i dusjen lenger enn minsten :)
 
Nei, de dusjer alene begge to. Når de var små badet de, en av oss voksne var på badet sammen med dem, men badet ikke med dem. Liker best å dusje alene, da er det plass til å få vasket seg uten å kollidere med noen. :p
 
Ja, det gjør jeg.
 
Dusjet med babyen til han fikk eksem. Nå blir det mest oljebad :p
 
Vi dusjer med de minste på 2 og 4, eldste er mi fra tidligere forhold, så mannen har aldri dusjet med henne, hun var 4 da vi ble sammen.

Dusjer med de så lenge de ønsker:) gjør det fordi det er lettest å få vasket håret og slikt på de om en av oss er i dusjen med de:)
 
Har to gutter.. skulle jeg ta meg er bad,så var det førstemann inn på badet og hoppe oppi badekaret.. helt til de var 9 år. så lenge de ønsket det og de var komfortabel med det så var det Ok av og til.. men lite avslappende for meg.

Nå er de tenåring og jeg får bade helt for meg selv
 
Jeg har dusja sammen med begge mine sånn innimellom til de var 3-4 ca.. jentungen begynte etterhvert å kommentere veldig på mors «hengepupper», eller «lange pupper» som de også ble kalt... så da syns jeg tiden var inne for å dusje hver for oss:p
 
Back
Topp