Bader dere?

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Nå som været er så fantastisk flott, bader dere i varmen? Enten i sjøen eller i et vann?

Det er så varmt her nå at i går måtte jeg bare bade i sjøen.

Hvis dere ikke bader, kan dere fortelle hvorfor?

Sent from my iPhone using BV Forum

Her bades det. Det er ikke skummelt å bade med mindre vi har åpning, og det har vi vel strengt talt ikke nå, forhåpentligvis. :p

Jeg har badet i sjøen flere ganger de siste dagene:). Nå som det er så varmt så er det veldig deilig å få kjølt seg ned:).

Jeg bader ikke fordi jeg synes det er for kaldt i havet her nord, og nærmeste sted hvor det er varmere ferskvann blir for langt unna når jeg ikke har bil eller sykkel. Ville nok badet, om det ikke var riktig så kaldt.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har bada :) Men får sopp med en gang.... så nå er det bare vassing....

Må bades for å kjøle seg ned og ikke bli overopphetet i denne varmen

Her bades det :)

Fra mobil.

Vi har badet i fossen. I morgen skal vi på badeland :)

Jeg har badet mange ganger i sjøen :)

Jaa:) jeg elsker å bade:)

D er så varmt og jeg har såååå lyst til å bade, men er for kvalm og uggen til å dra alene, så håper på å få med meg mannen etterpå ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Badet i havet i dag, deilig :)

Har badet i sjøen, i basseng i hagen og på badeland! Utrolig deilig å svømme i sjøen i dag, når det var 30 grader!

.... i luften altså, ikke i sjøen... ;)

Så bra og høre at dere bader :-) Merker dere at dere får fortere farge også eller? Det merkes her i gården iallefall :-)

Så bra og høre at dere bader :-) Merker dere at dere får fortere farge også eller? Det merkes her i gården iallefall :-)

Jeg merker ikke forskjell på fargen. Men nå smører jeg meg jo med solfaktor 30 også, så kanskje ikke så rart at jeg ikke får særlig med farge:) Hehe

Bada hele uka i basseng

Back
Topp