Badeland i dag!!!

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Er liiiivredd for at det skal skje noe der O.o :-P

Oj, men må du det, da? Ble ikke du akkurat strippet i håp om fortgang?
Jo.. Men ifølge de på føden (ringte og spurte) så var det ikke noe farlig så lenge jeg ikke hadde myrribger og sammentrekninger nå, og vannet ikke hadde gått hel eller delvis :)

Fordi jentungen på 2,5 trenger å få gjort noe morsont mad meg of pappan din før ting skjer, og forrige helg var jeg jo innlagt :-( Og så har vi ikke bil, så må dra rt sted der bussene går ofte.. Vi vurderte eventyrfabrikken og, men der må jeg vare sitte i sofaene og se på at Luna og sambo leker :-/

Jo.. Men ifølge de på føden (ringte og spurte) så var det ikke noe farlig så lenge jeg ikke hadde myrribger og sammentrekninger nå, og vannet ikke hadde gått hel eller delvis :)
Nei, farlig er det nok ikke. Jeg tenkte mer på at det kanskje var slitsomt for deg ;)
Men vann er digg, da :D

Nei, farlig er det nok ikke. Jeg tenkte mer på at det kanskje var slitsomt for deg ;)
Men vann er digg, da :D
Hehe sånn sett ja :-P jo, litt slitsont blir det nok. Men sambo er mer gladni vann enn meg, så han konmer til å herje og leke med Luna. Så da kan jeg bare være vektløs i ett eller annet vann :-P

Hehe sånn sett ja :-P jo, litt slitsont blir det nok. Men sambo er mer gladni vann enn meg, så han konmer til å herje og leke med Luna. Så da kan jeg bare være vektløs i ett eller annet vann :-P
Og det er deilig! Prøv å få tak i sånne svømmepølser :D

Hehe sånn sett ja :p jo, litt slitsont blir det nok. Men sambo er mer gladni vann enn meg, så han konmer til å herje og leke med Luna. Så da kan jeg bare være vektløs i ett eller annet vann :p
Da er det jo nesten bare digg. Vektløs i vann er virkelig noe som hadde vært godt nå. Kos deg :happy:

Da er det jo nesten bare digg. Vektløs i vann er virkelig noe som hadde vært godt nå. Kos deg :happy:
Det er det jeg tenker og håper og... :-)
Takk, skal gjlre mitt beste :D

Og det er deilig! Prøv å få tak i sånne svømmepølser :D
Haha, ja det skal jeg prøve på :D Kanskje jeg bare flytter ut i bassenget og nekter å komme opp før fødselen :D:D:D

Back
Topp