Er liiiivredd for at det skal skje noe der

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, ja det blir Quality på Grålum.. 3 min til sykehus! !Dra til det som ligger like ved sykehuset da.![]()
Jo.. Men ifølge de på føden (ringte og spurte) så var det ikke noe farlig så lenge jeg ikke hadde myrribger og sammentrekninger nå, og vannet ikke hadde gått hel eller delvisOj, men må du det, da? Ble ikke du akkurat strippet i håp om fortgang?
Fordi jentungen på 2,5 trenger å få gjort noe morsont mad meg of pappan din før ting skjer, og forrige helg var jeg jo innlagt :-( Og så har vi ikke bil, så må dra rt sted der bussene går ofte.. Vi vurderte eventyrfabrikken og, men der må jeg vare sitte i sofaene og se på at Luna og sambo leker :-/Why?![]()
LurtHihi, ja det blir Quality på Grålum.. 3 min til sykehus! !![]()
Haha, det kubne blitt spennende :-DLurt
Eller så blir det vannfødsel på Grålum![]()
Nei, farlig er det nok ikke. Jeg tenkte mer på at det kanskje var slitsomt for degJo.. Men ifølge de på føden (ringte og spurte) så var det ikke noe farlig så lenge jeg ikke hadde myrribger og sammentrekninger nå, og vannet ikke hadde gått hel eller delvis![]()
Hehe sånn sett jaNei, farlig er det nok ikke. Jeg tenkte mer på at det kanskje var slitsomt for deg
Men vann er digg, da![]()
Og det er deilig! Prøv å få tak i sånne svømmepølserHehe sånn sett jajo, litt slitsont blir det nok. Men sambo er mer gladni vann enn meg, så han konmer til å herje og leke med Luna. Så da kan jeg bare være vektløs i ett eller annet vann
![]()
Da er det jo nesten bare digg. Vektløs i vann er virkelig noe som hadde vært godt nå. Kos degHehe sånn sett jajo, litt slitsont blir det nok. Men sambo er mer gladni vann enn meg, så han konmer til å herje og leke med Luna. Så da kan jeg bare være vektløs i ett eller annet vann
![]()

Det er det jeg tenker og håper og...Da er det jo nesten bare digg. Vektløs i vann er virkelig noe som hadde vært godt nå. Kos deg![]()
Haha, ja det skal jeg prøve påOg det er deilig! Prøv å få tak i sånne svømmepølser![]()
Hehehe, det hadde vært noe ja!Haha, ja det skal jeg prøve påKanskje jeg bare flytter ut i bassenget og nekter å komme opp før fødselen
![]()
Var fantasrisk å være i vannet. Men 10 min etter jeg kom opp var kynnerne og bekkensmertene tredoblet igjenJeg og vil være i vann, høres deilig ut!
Huff da! Håper du kan hvile litt nå.Var fantasrisk å være i vannet. Men 10 min etter jeg kom opp var kynnerne og bekkensmertene tredoblet igjen![]()
Har fått sovet litt. Og skal snart legge meg for kvelden tror jegHuff da! Håper du kan hvile litt nå.