krystallklart
Elsker forumet
Kan man bade hjemme i badekaret før renselsen er over?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det rett og slett høres litt ekkelt ut å ligge oppi renselsen selv om den er veldig utvannet...
Haha når jeg har ligget i badekaret under rier og ganske kraftig blødning er det ikke mye ekkelt å ligge i badekaret hjemme nei![]()
Men da jeg bada hadde jeg heller ingen "renselse", bare såre stingmen var vel ikke så lurt da kanskje.. Dumt de sa jeg kunne gjøre det på sykehuset da :/
Sa de det på sykehuset/føden? Vurderer å ringe og høre med dem.Jeg fikk beskjed om at det var ok![]()
Sa de det på sykehuset/føden? Vurderer å ringe og høre med dem.
Ja, det er den jo.Jeg har tatt ks så spurte pga det... Såret osv å de sa bading var ok, regner med de da hadde nevnt dette med renselsen om det var et problem, den er jo lik for meg selv om jeg har tatt ks![]()
Jeg fikk beskjed forrige gang at jeg kunne bade i grønnsåpevann, for å lindre stingene og hjelpe det å gro![]()
Dette fikk jeg og høre, men ikke å bade i det - bare sette meg i det en kort stund. Har ikke prøvd det, er ganske fin i stingene nå. Svei noe sykt første uka