Badekar

Det har jeg ikke tenkt på ... Bada i 10 minutter etter ca 10 dager jeg. De på barselhotellet sa jeg kunne gjøre det

Jeg ble anbefalt å kun dusje pga infeksjonsfaren sist gang.

Synes det rett og slett høres litt ekkelt ut å ligge oppi renselsen selv om den er veldig utvannet...

Synes det rett og slett høres litt ekkelt ut å ligge oppi renselsen selv om den er veldig utvannet...

Haha når jeg har ligget i badekaret under rier og ganske kraftig blødning er det ikke mye ekkelt å ligge i badekaret hjemme nei :-p
Men da jeg bada hadde jeg heller ingen "renselse", bare såre sting :-) men var vel ikke så lurt da kanskje.. Dumt de sa jeg kunne gjøre det på sykehuset da :/

Haha når jeg har ligget i badekaret under rier og ganske kraftig blødning er det ikke mye ekkelt å ligge i badekaret hjemme nei :-p
Men da jeg bada hadde jeg heller ingen "renselse", bare såre sting :-) men var vel ikke så lurt da kanskje.. Dumt de sa jeg kunne gjøre det på sykehuset da :/
:D
Hadde bare et litt merkelig bilde i hodet ;)

Det kommer stortsett ingenting fra renselsen mer, gleder meg til d gir seg helt. Men nå skal vel skorpen løsne snart...

Sa de det på sykehuset/føden? Vurderer å ringe og høre med dem.

Jeg har tatt ks så spurte pga det... Såret osv å de sa bading var ok, regner med de da hadde nevnt dette med renselsen om det var et problem, den er jo lik for meg selv om jeg har tatt ks ;)

Jeg har tatt ks så spurte pga det... Såret osv å de sa bading var ok, regner med de da hadde nevnt dette med renselsen om det var et problem, den er jo lik for meg selv om jeg har tatt ks ;)
Ja, det er den jo.

Jeg fikk beskjed forrige gang at jeg kunne bade i grønnsåpevann, for å lindre stingene og hjelpe det å gro :)

Dette fikk jeg og høre, men ikke å bade i det - bare sette meg i det en kort stund. Har ikke prøvd det, er ganske fin i stingene nå. Svei noe sykt første uka

De anbefaler ikke det nei.

Jeg har fått beskjed om at det er helt ok :) Nå er renselsen over her da.
Men gjorde det de andre gangene også for å lindre bekken og rygg, etter anbefaling fra sykehuset.

Det hadde j hvertfall aldri giddet! Brekker meg litt ved tanken!!

Back
Topp