Badedrakt

Maggie2015

Glad i forumet
Noen som kan anbefale en OK badedrakt? Må være i butikk. Skal på jentetur og skal ha med bikini, men føler meg litsom ikke såååå comfy i bikini nå, føles litt nakent :p Siden jeg reiser allerede på fredag må det være en butikk (altså ikke på nett), og jeg har ingen aanelse hvor jeg skal begynne å lete?

Ingen vanlige butikker som selger badedrakt? Prøver å google, men det er jo helt umulig, blir jo rent ned av nettbutikker :p

Tror nok det er litt sesong belagt :( Kanskje noen sportsklesbutikker..

Tror nok det er litt sesong belagt :( Kanskje noen sportsklesbutikker..
Baaah, blir gal. Kan jo kjøpe en vanlig da, men hadde jo vært fint å finne en jeg kan bruke seinere i graviditeten og, når jeg først skal kjøpe...

Baaah, blir gal. Kan jo kjøpe en vanlig da, men hadde jo vært fint å finne en jeg kan bruke seinere i graviditeten og, når jeg først skal kjøpe...
Håper du finner en :)

Takk! Får bli en tur til sandvika storsenter tror jeg. Prøvde en badedrakt jeg hadde fra før, men den var allerede da litt kort. Nå ble det rett linje fra puppa til magen, så de forsvant jo helt, litt synd når man endelig har pupper. Prøvde bikiniene mine og der skal jeg si jeg fikk pupper, for de var aaaalt for små! Krysser fingerene for at jeg finner noe :)

Sniker fra februar: de har fine badedrakter på Cubus, 199kr, jeg tenkte å kjøpe en av de, så ut som de var litt romslige i magen:)

Ble det noe badedrakt på deg? :)
Jepp! Jeg sto først med en kjempelekker en i hånda, men den kosta 1199.

Sniker fra februar: de har fine badedrakter på Cubus, 199kr, jeg tenkte å kjøpe en av de, så ut som de var litt romslige i magen:)

Så dro jeg på cubus og fant den til 199 :) Den første drakta som var fin oppe OG hadde et flott snitt nede! Prøvde noen fra arena på XXL og det er noe med badedrakter som er feminie oppe, de skal liksom ha det derre 60-talls snittet på rumpa, og det er IKKE fint på meg!

Helt OK badedrakt, hvertfall 199 kr, men kan ikke bruke seks ganger så mye for ei drakt som kanskje bare passer en helg :p Kjøpte en bikini på cubus og når jeg først var i gang, så har jeg et alternativ :)

Jeg kjøpte gravid badedrakt i sportsbutikk sist...

Jepp! Jeg sto først med en kjempelekker en i hånda, men den kosta 1199.

Så dro jeg på cubus og fant den til 199 :) Den første drakta som var fin oppe OG hadde et flott snitt nede! Prøvde noen fra arena på XXL og det er noe med badedrakter som er feminie oppe, de skal liksom ha det derre 60-talls snittet på rumpa, og det er IKKE fint på meg!

Helt OK badedrakt, hvertfall 199 kr, men kan ikke bruke seks ganger så mye for ei drakt som kanskje bare passer en helg :p Kjøpte en bikini på cubus og når jeg først var i gang, så har jeg et alternativ :)
Så bra at du fant en du likte :) Hvis du skal gå på babysvømmingen er det supergreit med en ammevennelig badedrakt, så det kan forsvare noe av prisen for en gravid- og ammevennelig en. Men forstår veldig godt at du gikk for den på Cubus, supert når man finner noe man liker som er billig :) Noe helt annet, har du meldt deg på yogakurset? Jeg er superspent, har aldri vært på yoga før!

Så bra at du fant en du likte :) Hvis du skal gå på babysvømmingen er det supergreit med en ammevennelig badedrakt, så det kan forsvare noe av prisen for en gravid- og ammevennelig en. Men forstår veldig godt at du gikk for den på Cubus, supert når man finner noe man liker som er billig :) Noe helt annet, har du meldt deg på yogakurset? Jeg er superspent, har aldri vært på yoga før!
Det har jeg! Gleder meg veldig :) har trent en del yoga før, men begynner å bli en stund siden. Gleder meg skikkelig, for jeg trenger det!

I 2011 fant jeg en kjempefin gravidbadedrakt på mammaklæravdelingen på H&M. Hvis du er heldig har jo fortsatt noe lignende der? Den har jeg faktisk brukt som ikke-gravid også, for den er sånn at det er stramt og fint både med og uten mage. :)

Ops, ser du har funnet en! Men da er jo den grei! :)

Back
Topp