Badebalje?

ME_89

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Jeg gikk bort i fra å velge et stellebord med balje oppi, og kjøpte heller en vanlig kommode som jeg kan legge en stellematte oppå, da det er litt mer praktisk for oss. Men jeg må jo ha en slags badebalje i tillegg! Hva har dere valgt? Evt med eller uten stativ? Jeg har sett litt på den her, fra Stokke, men jeg har jo null peiling :p ImageUploadedByBV Forum1421017488.717454.jpg Jeg synes den ser fin ut da man kan kjøpe sånn stativ til nyfødte i tillegg, og prisen var absolutt ikke ille :)

Vi har kjøpt den fra Stokke. Det er genialt at den kan brettes sammen! Har ikke plass til en usammenleggbar balje, og da virket denne å være det beste alternativet av de i butikken. Den skal få funke skikkelig bra :)

Vi har kjøpt den fra Stokke. Det er genialt at den kan brettes sammen! Har ikke plass til en usammenleggbar balje, og da virket denne å være det beste alternativet av de i butikken. Den skal få funke skikkelig bra :)
Ja, den virker så hendig og praktisk! Vi har ikke så lite bad, men en balje med stativ blir liksom fort stående der... Kanskje det blir denne da :)

Har kjøpt denne, praktisk når plassen på badet er begrenset:)

Jeg fikk badebalje til storesøster i babyshowergave, og kommer nok til å bruke den nå også:)

Har kjøpt den fra stokke jeg også.. Men synes ikke stativet til nyfødte var noe særlig.. prøvde det på en som er 4 mnd, og det var tyngre å holde han med den under, enn å bare holde i han.. men hver sin smak.. greit å prøve seg fram :)

ImageUploadedByBV Forum1421049683.211789.jpg
Me har denna fra Ikea. Heilt enkel og grei:) Kan gjømma den onda stellekommoden so den sleppe å stå framme heila tio. So kan me da av toppen på stellekommoden og ha denna baljen opp i høgden:)

Jepp, denne har vi også. (Ikea) Den står oppå tørketrommelen som står oppå vaskemaskina ;)

Har kjøpt den fra stokke jeg også.. Men synes ikke stativet til nyfødte var noe særlig.. prøvde det på en som er 4 mnd, og det var tyngre å holde han med den under, enn å bare holde i han.. men hver sin smak.. greit å prøve seg fram :)
Det hørtes jo ikke så praktisk ut! Jeg tenkte litt på det selv, for du må jo holde/støtte dem uansett. Men så det kosta 130,- for den på babyshop, så tenker jeg tar den med og hvis jeg ikke liker den så har den ikke kosta meg all verdens :)

Vis vedlegget 98523
Me har denna fra Ikea. Heilt enkel og grei:) Kan gjømma den onda stellekommoden so den sleppe å stå framme heila tio. So kan me da av toppen på stellekommoden og ha denna baljen opp i høgden:)
Veldig lurt hvis du har en stellekommode å gjemme den under :) jeg har ingen steder å gjemme den, så da hadde nok bare stått fremme hos oss, redd det blir for mye rot. Men den så veldig fin ut! :)

Det hørtes jo ikke så praktisk ut! Jeg tenkte litt på det selv, for du må jo holde/støtte dem uansett. Men så det kosta 130,- for den på babyshop, så tenker jeg tar den med og hvis jeg ikke liker den så har den ikke kosta meg all verdens :)

Ser den :) var med når jeg kjøpte badekaret, så betalte ikke noe ekstra for den :) ser for meg at den er bedre å bruker når de har mere kontroll på hodet/kroppen, slik at man kan ha ei hånd på de mens de vaskes..

Vi har kjøpt en badebalje med sammenleggbart stativ:-) både mannen og jeg har dårlige rygger, så vi fant ut at det var det beste for oss i og med at vi ikke har plass til stellebord på badet! Badebaljen setter vi på toppen av vaskemaskin og tørketrommel, og stativet får vi akkurat plass til å sette mellom veggen og vaskemaskinen:-)

Vi har kjøpt en badebalje med sammenleggbart stativ:-) både mannen og jeg har dårlige rygger, så vi fant ut at det var det beste for oss i og med at vi ikke har plass til stellebord på badet! Badebaljen setter vi på toppen av vaskemaskin og tørketrommel, og stativet får vi akkurat plass til å sette mellom veggen og vaskemaskinen:-)
Så lurt :) hvor kjøpte dere den hen? Synes det er så mange forskjellige å velge mellom.

Veldig lurt hvis du har en stellekommode å gjemme den under :) jeg har ingen steder å gjemme den, så da hadde nok bare stått fremme hos oss, redd det blir for mye rot. Men den så veldig fin ut! :)
Ja veldi greit:)

ImageUploadedByBV Forum1421084302.676967.jpg
Sniker fra januar:) kjøpte denne vi, ettersom den kan legges sammen, pluss at man kan justere hvor dypt man vil ha det:) kan også sette det på skrå om man ikke vil ha for mye vann i:)

her brukte vi bare en vanlig liten balje da snuppa var lita, og når hun ble større kjøpte vi en ganske stor oval balje med propp i på europris.
finnes mye å velge i, med og uten stativ.
men noe som er viktig å tenke på (når det gjelder uten stativ og ungen er så stor at den kan sitte selv), er at baljen er stabil og står støtt.
mamma kjøpte sånn badebalje til barn på name it (eller lignende butikk) og den er slik at man må nesten sitte å holde i den for at den ikke skal tippe over når snuppa bader der. den er smal i bunnnen og veldig ustabil.

Back
Topp