Martes
Elsker forumet
Da jeg skulle hente Amelia forrige uke hadde hun på seg kun kjolen sin, og en annen baby sin strømpebukse. Dvs body, strømpebukse og bukse var borte. Da jeg lurte på hvorfor de hadde kledd av henne sa hun ene som jobber i barnehagen at hun er blitt badet. Dvs noen av studentene som er utplassert fra høyskolen hadde tatt med henne og 1-2 babyer til og vært i etg over (der har de et stort bad) og badet ungene. Jeg ble litt overrasket, for jeg forventet ikke at barnehagen bader ungene. Amelia elsker å bade, men hjemme tør ikke jeg bade henne alene for hun er ganske vill i badekaret.
Er det vanlig å bade ungene i barnehagen? Grunnen at jeg spør er fordi jeg har aldri hatt barn i barnehage før, og neste uke skal vi på foreldresamtale.
Klærne kom til rette etter en uke, de hadde blitt kledd på feil unge. Synes det er litt sløvt, at de som skal passe på barnet mitt ikke klarer å kle på rett klær på rett barn...
Er det vanlig å bade ungene i barnehagen? Grunnen at jeg spør er fordi jeg har aldri hatt barn i barnehage før, og neste uke skal vi på foreldresamtale.
Klærne kom til rette etter en uke, de hadde blitt kledd på feil unge. Synes det er litt sløvt, at de som skal passe på barnet mitt ikke klarer å kle på rett klær på rett barn...