SillyDilly
Forumet er livet
Ja nå driver vi og pusser opp badet, og skal da ha fliser på badet. Hvor mye betalte dere KUN for flisene og flislegging? Snakket om å gjøre det selv, men kan fort bli stygt så da spør jeg dere![:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lois Lane
Dytter for deg.
Vi skal lage bad i løpet av året vi også, så må følge med på denne tråden. Vi flytter badet inn dit kjøkkenet er nå, så blir vel en del arbeid tenker jeg[&:]
ORIGINAL: snuppa08
vårt bad på 6 kvm. Måtte vi ha vært ute med 300.000 om fagfolk skulle gjort det,fliser elektrisk og rør, men da har vi byttet alt av rør å sånn å... er GRISEDYRT!!!! med håndtverkere....[&o] Vi fikk vårt gjort på dugnad av fagfolk som vi kjenner å slapp unna meg 60.000 mannen la flisene selv,å det ble kjempefint!! [:)] Men han er handyman da[:D]
ORIGINAL: SillyDilly
vårt bad på 6 kvm. Måtte vi ha vært ute med 300.000 om fagfolk skulle gjort det,fliser elektrisk og rør, men da har vi byttet alt av rør å sånn å... er GRISEDYRT!!!! med håndtverkere....[&o] Vi fikk vårt gjort på dugnad av fagfolk som vi kjenner å slapp unna meg 60.000 mannen la flisene selv,å det ble kjempefint!! [:)] Men han er handyman da[:D]
Men jeg har ordnet alt det andre, og lurer KUN på fliser[:D] Kjenner rørlegger som driver på nå, og snekker. Må muligens ha elektrikker!
ORIGINAL: *UtspyttaLaban*
Badet vårt oppe er 7m2, komplett fliser til gulv og vegg kom på 17 000,- da la sambo flisene selv.
Hans første fliseprosjekt, og må si det blei jysla bra!![:)]
ORIGINAL: SillyDilly
ORIGINAL: *UtspyttaLaban*
Badet vårt oppe er 7m2, komplett fliser til gulv og vegg kom på 17 000,- da la sambo flisene selv.
Hans første fliseprosjekt, og må si det blei jysla bra!![:)]
Oii det var dyrt![&:] Hehe... Bra det er tilbud på fliser nå[8D][:D]
ORIGINAL: Rebecca85
Sjekk ut de som er på P4 hele tia: Right price tiles [:D][:D] Har man tid og snuser rundt finner man mange fine fliser BILLIG [:D][:D]