Bad-Flislegging

SillyDilly

Forumet er livet
Ja nå driver vi og pusser opp badet, og skal da ha fliser på badet. Hvor mye betalte dere KUN for flisene og flislegging? Snakket om å gjøre det selv, men kan fort bli stygt så da spør jeg dere![:)]

Dytt, dytt[:)]

Dytter for deg.

Vi skal lage bad i løpet av året vi også, så må følge med på denne tråden. Vi flytter badet inn dit kjøkkenet er nå, så blir vel en del arbeid tenker jeg[&:]

vårt bad på 6 kvm. Måtte vi ha vært ute med 300.000 om fagfolk skulle gjort det,fliser elektrisk og rør, men da har vi byttet alt av rør å sånn å... er GRISEDYRT!!!! med håndtverkere....[&o] Vi fikk vårt gjort på dugnad av fagfolk som vi kjenner å slapp unna meg 60.000 mannen la flisene selv,å det ble kjempefint!! [:)] Men han er handyman da[:D]

ORIGINAL: Lois Lane

Dytter for deg.

Vi skal lage bad i løpet av året vi også, så må følge med på denne tråden. Vi flytter badet inn dit kjøkkenet er nå, så blir vel en del arbeid tenker jeg[&:]

Ja det kan jeg tenke meg! Vi skal "bare" legge nytt sluk (på borettslagets regning) og membra + bytte dusj med badekar.[:)] Og kanskje spotter i taket og fliser! Så blir litt jobb, men blir bra

ORIGINAL: snuppa08

vårt bad på 6 kvm. Måtte vi ha vært ute med 300.000 om fagfolk skulle gjort det,fliser elektrisk og rør, men da har vi byttet alt av rør å sånn å... er GRISEDYRT!!!! med håndtverkere....[&o] Vi fikk vårt gjort på dugnad av fagfolk som vi kjenner å slapp unna meg 60.000 mannen la flisene selv,å det ble kjempefint!! [:)] Men han er handyman da[:D]

Men jeg har ordnet alt det andre, og lurer KUN på fliser[:D] Kjenner rørlegger som driver på nå, og snekker. Må muligens ha elektrikker!

ORIGINAL: SillyDilly

Men jeg har ordnet alt det andre, og lurer KUN på fliser[:D] Kjenner rørlegger som driver på nå, og snekker. Må muligens ha elektrikker!

Greit det ikke lese innlegget ditt.....[:-] hehe!

Mannen her tipper ca50-60 tusen for vårt bad, som var 6 kvm.

Badet vårt oppe er 7m2,  komplett fliser til gulv og vegg kom på 17 000,- da la sambo flisene selv.

Hans første fliseprosjekt, og må si det blei jysla bra!![:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Badet vårt oppe er 7m2,  komplett fliser til gulv og vegg kom på 17 000,- da la sambo flisene selv.

Oii det var dyrt![&:] Hehe... Bra det er tilbud på fliser nå[8D][:D]

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Oii det var dyrt![&:] Hehe... Bra det er tilbud på fliser nå[8D][:D]

Vi valgte billige fliser!!![:D]
Det som drog opp prisen var at jeg fant sånne fliser som går midt på veggen rundt hele rommet (kalle ein da bård kansje?) Iallefall, va da som blei dyrt, meina da kom på ca halve prisen me dei [8D]
Hadde eg vist da så hadde eg droppa da!!! Men litt glad eg ikkje viste da, for da gjorde ein god del av rommet [8D]

Sjekk ut de som er på P4 hele tia: Right price tiles  [:D][:D] Har man tid og snuser rundt finner man mange fine fliser BILLIG [:D][:D]

det betaler vi ca 40 000 for. Akkurat begynt å pusse opp. Vi river selv, men skal ha fagfolk til resten[8D]

vi har ca 8 kvm gulvflate.. Totalt blir det ca 140 000[;)] det er med elektriker, rørlegger og flislegger.. og alt tilbehøret (innredning, fliser, dusj, do, badekar)

ORIGINAL: Rebecca85

Sjekk ut de som er på P4 hele tia: Right price tiles  [:D][:D] Har man tid og snuser rundt finner man mange fine fliser BILLIG [:D][:D]

Haha - ja søkte nettopp på dem! Kan jo ikke unngå å huske navnet dems! Er jo på radio hele tiden! Tenkte å dra å sjekke til helgen[:D]

Flisene våre kostet vell 4-500kr pr kvm. Ellers slapp jeg billig unna. Fordelen med å være gift med en murer... [8D]

Betalte 10.000 for flisene, og rundt 40.000 for membransmøring og legging av flisene. Trooor jeg.. Husker ikke helt, hadde så mange regninger på den tida[8D]

Edit: grunnflata på badet er 13 kvm.

Dytter litt til jeg[:D]

Når vi pusset opp badet i gamle leiligheten vår så hadde vi noen som gjorde alt for oss..
Da var det å hakke opp gamle fliser fra gulv og vegg + legge nytt + litt annet småting, hele den morroa kom på totalt nesten 85tusen kroner..
Det var i 2005 [:)]

Back
Topp