Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fruit
ORIGINAL: vand
Jeg skrev om hvordan vi i hjemmesykepleien kan hjelpe pasienten med langtkommen ALS å bevare livskvaliteten samt ønsket om å leve videre!!! Kjempespennende!! [:D]
Åj, spennende. Den kunne jeg tenkt meg å lese [:)]
Jeg skrev om hvordan vi i hjemmesykepleien kan hjelpe pasienten med langtkommen ALS å bevare livskvaliteten samt ønsket om å leve videre!!! Kjempespennende!! [:D]
Har du vært borti ALS før da?? Det var virkelig spennende!!! [:D][:D][:D][:D][:D]
Har du vært borti ALS før da?? Det var virkelig spennende!!! [:D][:D][:D][:D][:D]
Jepp.. Utrolig fasinerende. Og en utrolig trist og tung diagnose å få... [>:] Så kan tenke meg det var spennende å skrive om ja [:)]
ORIGINAL: Kiddo
Jeg skrev om barn og astma. Om hvordan sykepleiere kan hjelpe barna ifht undervisning og veiledning [:)] Kjempefint tema, fant mye stoff om det, og hadde intervju med naaf og to intervjuer med to forskjellige sykehus om hvordan de gjør det der. Og slik blir det drøfting av [:D]
Sykepleie til barn og dems pårørende i den nyoppdaga fasen av akutt leukemi.
Husker ikke helt problemstillingen, men var i forhold til kommunikasjon og deres oppfattelse av sykehuset og oppholdet.
ORIGINAL: Tuttelure
Sykepleie til barn og dems pårørende i den nyoppdaga fasen av akutt leukemi.
Husker ikke helt problemstillingen, men var i forhold til kommunikasjon og deres oppfattelse av sykehuset og oppholdet.
Noe i denne retningen kunne jeg tenkt meg!!!!