Babyverden app

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Flere som har problemer med å logge inn på appen etter oppdatering..

Står bare vennligst vent men kommer ikke lengre enn det..

Flere som har problemer med å logge inn på appen etter oppdatering..

Står bare vennligst vent men kommer ikke lengre enn det..

Tenker du på terminappen hvor en følger uke for uke? Den var plutselig forsvunnet hos meg i morges. Aner ikke hva som har skjedd.. Får heller ikke til å logge inn.

Last edited:
Jeg hadde bare problemer med appen, så jeg avinstallerte den og lastet ned Preglife i stedet. Fornøyd med den.

Jeg hadde bare problemer med appen, så jeg avinstallerte den og lastet ned Preglife i stedet. Fornøyd med den.

Forumappen var d mye problem med. Men terminappen har jeg faktisk aldri hatt noe problem med, verken på iphone eller samsung. Nå er jo forumappen borte uansett.
Har preglife og, men den gir bare oppdatering en gang i uken, d liker jeg med bv appen, den gir en liten tekst hver dag :)

Tenker du på terminappen hvor en følger uke for uke? Den var plutselig forsvunnet hos meg i morges. Aner ikke hva som har skjedd.. Får heller ikke til å logge inn.
Den hadde flyttet seg på en annen side etter oppdateringen. Ja tenkte den ja

Forumappen var d mye problem med. Men terminappen har jeg faktisk aldri hatt noe problem med, verken på iphone eller samsung. Nå er jo forumappen borte uansett.
Har preglife og, men den gir bare oppdatering en gang i uken, d liker jeg med bv appen, den gir en liten tekst hver dag :)

Forumappen har jeg aldri brukt. Det er terminappen jeg slet mye med. Likte den gamle versjonen mye bedre, og det var ikke så mye reklame i den heller.

Nå fikk jeg nettopp beskjed om at Google har godkjent vår nye oppdatering av appen, så da er den klar til nedlasting.
Viktig at dere går inn på mobilen deres å avinnstallerer appen først. Så går til Google play å laster den inn på nytt.
Fungerer det ikke første gangen så forsøk igjen. Selv måtte jeg gjøre dette tre ganger, for mobilen min ville ikke overstyre noe greier jeg ikke forstår meg på. ;)

Avinstallert og installert flere ganger nå, men får fortsatt ikke logga inn:confused005

Back
Topp