Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forum-appen ble stengt ifjor.Flere som har problemer med å logge inn på appen etter oppdatering..
Står bare vennligst vent men kommer ikke lengre enn det..
Flere som har problemer med å logge inn på appen etter oppdatering..
Står bare vennligst vent men kommer ikke lengre enn det..
Jeg hadde bare problemer med appen, så jeg avinstallerte den og lastet ned Preglife i stedet. Fornøyd med den.
Den hadde flyttet seg på en annen side etter oppdateringen. Ja tenkte den jaTenker du på terminappen hvor en følger uke for uke? Den var plutselig forsvunnet hos meg i morges. Aner ikke hva som har skjedd.. Får heller ikke til å logge inn.
Ikke forum appen.. den man følger utvikling osv påForum-appen ble stengt ifjor.
Skjønte at det var det du mente senereIkke forum appen.. den man følger utvikling osv pæ
Den hadde flyttet seg på en annen side etter oppdateringen. Ja tenkte den ja
Forumappen var d mye problem med. Men terminappen har jeg faktisk aldri hatt noe problem med, verken på iphone eller samsung. Nå er jo forumappen borte uansett.
Har preglife og, men den gir bare oppdatering en gang i uken, d liker jeg med bv appen, den gir en liten tekst hver dag![]()
Gravid og barn appen vår klikket etter siste oppdatering i helgen. Problemet blir løst i løpet av dagen![]()
Fortsatt ikke fikset dessverre..Jeg får fortsatt ikke til å logge inn.
Og du har clear cashes mellom sletting og installering også?Avinstallert og installert flere ganger nå, men får fortsatt ikke logga inn![]()
Og du har clear cashes mellom sletting og installering også?