Var det noe du kjøpte men som aldri ble brukt?
Her ble ammeputen bare liggende som sofapynt [emoji85]
Her ble ammeputen bare liggende som sofapynt [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte viktigste ting når tiden nærmet seg, så avventer vi til etter fødsel og kjøpte resten når vi fikk behov for hva nå enn det skulle være*litt smart* [emoji23]
Eneste vi skulle ønske vi hadde kjøpt tidligere var bæresele [emoji14]Det var veldig lurt ja![]()
Har en haug med smokker i den største størrelsen. Når vi byttet sist så brukte vi noen forsøk på å finne smokker hun faktisk ville ha. Egentlig rart for hun brakk seg av MAM-smokkene (alle typene), men når bestisen som bruker de smokkene kommer på besøk så er de plutselig mye bedre enn de hun har.Gubban hadde glemt smokkeperioden. Vi hadde innkjøp av alle typer for å finne en han ville ha. Han fikk Nuk på neo, men var for stor for han, mam brakk han seg av, endte på minste avent til sluttDet beste tipset jeg fikk under svangerskapet var at "Butikkene også er åpne etter fødsel", og det tror jeg har spart oss for veldig mange bomkjøpHar en haug med smokker i den største størrelsen. Når vi byttet sist så brukte vi noen forsøk på å finne smokker hun faktisk ville ha. Egentlig rart for hun brakk seg av MAM-smokkene (alle typene), men når bestisen som bruker de smokkene kommer på besøk så er de plutselig mye bedre enn de hun har.
Gubban hadde glemt smokkeperioden. Vi hadde innkjøp av alle typer for å finne en han ville ha. Han fikk Nuk på neo, men var for stor for han, mam brakk han seg av, endte på minste avent til slutt
Fikk en prematur smokk til han som han brukte første 2 mnd før vi gikk over på første størrelsenMin ville kun ha MAM når hun hadde de to første størrelsene, men når er det kun Avent som gjelder. Siden hun brakk seg av de største MAM så lette jeg etter noen med flatere tut og det funker mye bedre