Babyutstyr

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Var det noe du kjøpte men som aldri ble brukt? :)

Her ble ammeputen bare liggende som sofapynt [emoji85]:p

Kjøpte viktigste ting når tiden nærmet seg, så avventer vi til etter fødsel og kjøpte resten når vi fikk behov for hva nå enn det skulle være :) *litt smart* [emoji23]

Nja, tror litt klær ble kjøpt for tidlig og passet aldri (stor klump), og så har vi sånn dosittegreie, som han ikke liker. Vil heller sitte rett på do når det gjelder

I grunn ikke. Til nr. 1 ja,men ikke frøkna

Last edited:
Artig å se hvor mye vi har bruk for enkelte ting,mens andre ikke hadde behov for

Det beste tipset jeg fikk under svangerskapet var at "Butikkene også er åpne etter fødsel", og det tror jeg har spart oss for veldig mange bomkjøp :happy: Har en haug med smokker i den største størrelsen. Når vi byttet sist så brukte vi noen forsøk på å finne smokker hun faktisk ville ha. Egentlig rart for hun brakk seg av MAM-smokkene (alle typene), men når bestisen som bruker de smokkene kommer på besøk så er de plutselig mye bedre enn de hun har.

Det beste tipset jeg fikk under svangerskapet var at "Butikkene også er åpne etter fødsel", og det tror jeg har spart oss for veldig mange bomkjøp :happy: Har en haug med smokker i den største størrelsen. Når vi byttet sist så brukte vi noen forsøk på å finne smokker hun faktisk ville ha. Egentlig rart for hun brakk seg av MAM-smokkene (alle typene), men når bestisen som bruker de smokkene kommer på besøk så er de plutselig mye bedre enn de hun har.
Gubban hadde glemt smokkeperioden. Vi hadde innkjøp av alle typer for å finne en han ville ha. Han fikk Nuk på neo, men var for stor for han, mam brakk han seg av, endte på minste avent til slutt

Kjøpte bæresele vi aldri brukte, men kjøpte den billig og solgte til samme pris.

Gubban hadde glemt smokkeperioden. Vi hadde innkjøp av alle typer for å finne en han ville ha. Han fikk Nuk på neo, men var for stor for han, mam brakk han seg av, endte på minste avent til slutt

Min ville kun ha MAM når hun hadde de to første størrelsene, men når er det kun Avent som gjelder. Siden hun brakk seg av de største MAM så lette jeg etter noen med flatere tut og det funker mye bedre

Min ville kun ha MAM når hun hadde de to første størrelsene, men når er det kun Avent som gjelder. Siden hun brakk seg av de største MAM så lette jeg etter noen med flatere tut og det funker mye bedre
Fikk en prematur smokk til han som han brukte første 2 mnd før vi gikk over på første størrelsen :) men alle rare og forskjellige former som finnes. Kan ikke skjønne at halvparten av de er noe gode å suge på [emoji14]

Smokker [emoji28] de ble brukt sånn i 2 uker eller noe i starten.

Back
Topp