Babyting..

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Jeg vet jeg er aaaaltfor tidlig ute med denne tråden, men shit au!

Noen som har begynt å tenke på babyutstyr? Vogn, vugge, seng, stellebord etc? Gjerne legg ved link/bilder!

Sist hadde vi Mountain buggy vogn, og vi var såå fornøyde.. Den har rustet litt, så vi vil uansett ha en ny vogn. Nå har vi flyttet til bygda, så kanskje det kan være lurt med en firhjulsvogn...? Syns både Emaljunga og Brio er fristende...

Vi og har en del fra før, men må ha vogn og stellebord i allefall..

Moro å være tidlig da :)

Her har vi ikke tebkt på det, men har jo en jente på 2 år fra før så har det meste hvis det blir jente! Blir det gutt, blir det nok litt handling :)

Vi har også ei jente på nesten 2 år, så har en del. Jeg har vært ganske flink å kjøpe nøytrale ting hele veien, så satser på en del gjenbruk! :)

Men! Har veldig lyst å kjøpe ny brukt vogn... Men vil heller ikke kvitte meg med den gamle :p Har mountain buggy, og ønsker meg emmaljunga. Eneste problemet mitt er plassmangel 

Har alt til gutt og alt til jente så her trenger vi ikke kjøpe noen verdens ting:)
Det blir vel kjøpt litt men det er mest for kosen sin del:)

Har alt til gutt og alt til jente så her trenger vi ikke kjøpe noen verdens ting:)

Vi hadde en skikkelig ryddesjau på boden forrige helg, og da fikk jeg en oversikt over hva vi har:
* Stellebord - er fortsatt i daglig bruk på badet :) Mulig jeg maler det for moro skyld?
* Vippestol - har arvet to stk som er like fine.
* Vogge - står pent innpakket på boden.
* Sprinkelseng - brukes av den kommende storesøster, men hun får få ny seng!
* Vogn - brukes også til sovevogn av kommende storesøster... (Hadde splitter ny Brio Sing til henne, men den solgte vi. Var ikke helt fornøyd, og kjøpte heller en brukt Simo kombi. Vurderer å kjøpe enda en brukt Simo kombi til allerminsten.)
* Bilstol - solgte Brio'n sammen med vogna. Har et sete som er arvet etter min søsters barn, men det begynner nok å bli på grensen til for gammelt... Bør kjøpe nytt.
* Lekegrind - har en lånt (?) etter søsters barn, men trooor egentlig hun har lånt det bort til noen andre... Haha :D Vi var jo ferdige med barn, så... :P

Ellers så har vi jo hundreogsnørrogførti gulpekluter og vaskekluter, mange babyhåndklær, sengetøy osv.
Har gitt bort masse av det aller minste tøyet da, for vi var liksom ferdige, og det passet så fint å la en liten tremenning overta ;) Så det bør jo kjøpes inn - må jo også se an om det må kjøpes inn litt blått etter tre stk rosa!
Dessuten har jeg tenkt på at uansett om det skulle bli jente denne gangen også, så er de jo født på så ulike årstider, at det er ikke sikkert det funker med arving...

Sånn, det ble jo en skikkelig avhandling fra meg! Sowwy... 
Men jeg har ABSOLUTT begynt å tenke på det!

Jeg solgte alt etter snuppa og gleder meg skikkelig til å kjøpe inn til babyen:-D

Jeg har hatt vogndilla og kommet frem til at den beste vogna som dekker alle våre behov er Mountain buggy urban jungle<3<3<3<3 Ellers så skal vi ha maxi cosi med base (Det hadde vi til snuppa også, men vi kjøper nytt sete. Basen har vi). Babybjørn vippestol og godt bæretøy skal også handles inn:-D Gleder meg som en unge:-D

Jeg solgte alt etter snuppa og gleder meg skikkelig til å kjøpe inn til babyen:-D

Jeg har hatt vogndilla og kommet frem til at den beste vogna som dekker alle våre behov er Mountain buggy urban jungle<3<3<3<3 Ellers så skal vi ha maxi cosi med base (Det hadde vi til snuppa også, men vi kjøper nytt sete. Basen har vi). Babybjørn vippestol og godt bæretøy skal også handles inn:-D Gleder meg som en unge:-D

Vi har det meste etter storebror fortsatt vi. Jeg har fryktelig lyst på ny vogn men mannen er ikke helt enig dessverre. Han synes vi får bruke emmaljunga'n dennegangen også, men jeg har fortsatt syv måneder på å bearbeide han :-) Har fryktelig lyst på babyjogger city elite :-) Ellers trenger vi ny bilstol, og leker og klær hvis det blir jente :-)

Vi har ikke noe.. og jeg tør ikke tenke på det heller før vi er over uke 12 ;) Men moro å følge med litt på dere da !

Lekegrind, det må vi ha denne gangen! Har både en storebror og en katt, så greit å få lille knøtt opp fra gulvet. 

Ellers har vi vrldig mye tøy, har ikke greid å kvitte oss med mye. Og vippestol har vi. Og bilstol. 

hunnykaos skrev:
Lekegrind, det må vi ha denne gangen! Har både en storebror og en katt, så greit å få lille knøtt opp fra gulvet. 

Ellers har vi vrldig mye tøy, har ikke greid å kvitte oss med mye. Og vippestol har vi. Og bilstol. 

Ja der sa du noe. Lekegrind må vi også ha igjen. Og vugge<3<3

Vi har det meste etter den kommende storebroren. Blir dette en jente så må vi jo kjøpe inn en del nye klær. Men ellers er det kun en til kommode til klærne, og lekegrind vi trenger og kjøpe. Kjenner det er ganske herlig å slippe og tenke at vi må kjøpe inn all utstyr og klær fra begynnelsen av :)

Her har vi også det meste etter kommende storebror. Kommer til å bruke Emmaljungaen til neste også, elsker den vogna:-D

har maxi cosi bilstol med base, vi har akkurat lånt den bort da, men det barnet vil være 7- 8 mndr i juni så da får det ordne seg på et vis.

ellers har vi vugge, sprinkelseng, vippestol, stellebord, ergo bæresele osv  og alt er kjøpt i nøytrale farger:-)

trenger kanskje en lekegrind da også må vi vel kjøpe litt klær om det blir jente:-)

Back
Topp