Vi hadde en skikkelig ryddesjau på boden forrige helg, og da fikk jeg en oversikt over hva vi har:
* Stellebord - er fortsatt i daglig bruk på badet :) Mulig jeg maler det for moro skyld?
* Vippestol - har arvet to stk som er like fine.
* Vogge - står pent innpakket på boden.
* Sprinkelseng - brukes av den kommende storesøster, men hun får få ny seng!
* Vogn - brukes også til sovevogn av kommende storesøster... (Hadde splitter ny Brio Sing til henne, men den solgte vi. Var ikke helt fornøyd, og kjøpte heller en brukt Simo kombi. Vurderer å kjøpe enda en brukt Simo kombi til allerminsten.)
* Bilstol - solgte Brio'n sammen med vogna. Har et sete som er arvet etter min søsters barn, men det begynner nok å bli på grensen til for gammelt... Bør kjøpe nytt.
* Lekegrind - har en lånt (?) etter søsters barn, men trooor egentlig hun har lånt det bort til noen andre... Haha :D Vi var jo ferdige med barn, så... :P
Ellers så har vi jo hundreogsnørrogførti gulpekluter og vaskekluter, mange babyhåndklær, sengetøy osv.
Har gitt bort masse av det aller minste tøyet da, for vi var liksom ferdige, og det passet så fint å la en liten tremenning overta ;) Så det bør jo kjøpes inn - må jo også se an om det må kjøpes inn litt blått etter tre stk rosa!
Dessuten har jeg tenkt på at uansett om det skulle bli jente denne gangen også, så er de jo født på så ulike årstider, at det er ikke sikkert det funker med arving...
Sånn, det ble jo en skikkelig avhandling fra meg! Sowwy...

Men jeg har ABSOLUTT begynt å tenke på det!