Babysvømming

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Har dere gått på det?
Og er det for sent å begynne med det nå? Lillemor elsker vann nemlig. Har vært i basseng to ganger, men med ganske stort mellomrom, kunne tenkt meg å prøvd en gang i uka en måneds tid.
 
Har gått på det, det er en fantastisk aktivitet å gjøre sammen med baby. Og det er ikke forsent å begynne. ;) Men det kan hende at muligheten for at baby kan dukke under vann er borte da lukkerefleksen ikke er der mer etterhvert som de bli eldre.

Dra på babysvømming :D
 
Var den lukkerefleksen jeg tenkte på. Men kan jo bare dra og kose oss uten å dukke under:)
 
Vi begynte å dra på familiesvømming når pjokken var 7uker og frem til han var 5mnd. Vi storkosa oss og noen av badevaktene hadde kursing i babysvømming og de lærte oss noen triks :) her har de nemmelig ikke organisert babysvømming, men åpent basseng fra kl 17-20 ;) De åpner bassenget igjen nå etter høstferien, så da blir det bading igjen :D
 
Vi har også gått. Gikk ett kurs på våren og det var veldig kjekt! Hadde egentlig tenkt å fortsette nå i høst, men somlet meg rett og slett ikke til det :p Mi også elsker vann og bading så jeg gleder meg til å se hvordan hun reagerer når vi skal til Thailand og kan bade hver dag!
 
Vi har også gått. Gikk ett kurs på våren og det var veldig kjekt! Hadde egentlig tenkt å fortsette nå i høst, men somlet meg rett og slett ikke til det :p Mi også elsker vann og bading så jeg gleder meg til å se hvordan hun reagerer når vi skal til Thailand og kan bade hver dag!
Når drar dere dit?
 
Når drar dere dit?
26.september, så det er ikke så lenge til! Gleder oss masse. Håper bare hun holder seg frisk. Nå har hun vært forkjølet i flere uker...
 
Back
Topp