Babysvømming

Desemberspire

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Vi er litt sein ute, men skal for første gang på babysvømming imorgen. Dere som har vært, hvordan gjør dere det ifht dusjing av baby og deg selv etter timen? Og, andre tips eller erfaringer dere vil dele?
 
Vi er litt sein ute, men skal for første gang på babysvømming imorgen. Dere som har vært, hvordan gjør dere det ifht dusjing av baby og deg selv etter timen? Og, andre tips eller erfaringer dere vil dele?
Der vi går er det matter på gulvet foran dusjen,så kan legge ned babyen der mens man vasker seg selv og dusje med babyen etterpå. Ellers hadde jeg bare dusjet med babyen:)
 
Vi dusjer sammen etter badingen. Får tatt av oss badetøy og tar en rask skyll. Lille er ofte sliten og sulten etter svømming, så da er det bare å raska på :p
 
Hos oss har de typ bilstoler som man har med seg inn i garderoben og svømmehall. Da sitter han der og ser på og når jeg er ferdig dusjet tar jeg han inn i dusjen for en liten vask :)
 
Her er vi bare 4 mødre som leier ett lite basseng bare vi :) så har eget dusjrom. Tar m bilstolen jeg. Dusjet først snuppa før jeg tuller henne inn i noen håndduker og et ullpledd - dusjer så selv ;) enkelt og greit

Har sett andre bruke sånn stellematte fra ikea!
Mitt tips er flere håndduker samt å tenke over det praktiske først slik at man får ordnet seg seg relativt fort ;)
 
Her er det vanlig å ha med bilstol eller vogn med plasttrekk på hjulene. Jeg bruker vogn, det er veldig kjekt. Har sånn engangs vanntett stellematte også en håndduk som lille ligger på og en ekstra håndduk jeg baller henne inn i. Jeg bruker å dusje med henne først også dusjer jeg selv fort etterpå mens hun pludrer i vogna. :)

Kos dere masse!
 
Vi har klart oss uten bilstol eller vogn, men det blir en kjapp skyll i dusjen og så tar vi heller resten hjemme. Noen har med oppblåsbar stellematte fra Ikea som babyen ligger på i dusjen.
 
Her er det ikke lagt opp for babysvømming, med hadde med kjæresten første gang vi var. Da satt jeg på gulvet i dusjen mens jeg vasket babyen og så tok han over med å tørke da det var over. Her har vi små "familie"garderober :)
 
Back
Topp