Babysvømming

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Flere som har gått/går på babysvømming? Skal starte på babysvømming i morgen og gleder meg. Men hva trenger jeg å ta med? Tenker badetøy, håndklær, bleier, klær er logisk men noe annet som er greit å ta med? Og hvor mange håndklær har dere med til de små?

Ha med masse håndklær :p Kaldt når de ikke er i vannet, og våte håndklær er og kalde... Husk kamera og en som kan ta bilder:)

Skal si babysvømmingen tok på. Han sov i ca 2-2 1/2 time etter babysvømmingen (noe som er det lengste han har sovet i strekk på dagtid hvis vi ikke har vært på farten i bil/vogn. Så var han våken, blid og fornøyd i ca 2-3 timer før han sluknet rundt kl 19 i kveld, kun våken rundt kl 23 for en flaske (etter litt amming) og ny bleie:-). Satser på flere slike kvelder.

Har lest at noen bassengsteder bare tillater ENTEN badebleie eller badetruse. De holder begge på bæsj, men ikke tiss. Kan være lurt å ringe inn å høre hva de ønsker.

De selger badebukser spesielt for babyer så fikk kjøpt der til han:-). De små måtte også ha badehette fikk jeg vite, alle var alt for store for han men gikk nå greit:-)

Back
Topp