Ja, det er det! Eg prøve meg med dobbel tråd Sunday, men det gjekk ikkje! Fann ein fin farge i det garnet! Men eg får finne meg eit garn med steikkefasthet!
ble den for stor/liten? Hva med å endre pinnestr?
jeg strikket det i baby merino
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det! Eg prøve meg med dobbel tråd Sunday, men det gjekk ikkje! Fann ein fin farge i det garnet! Men eg får finne meg eit garn med steikkefasthet!
Åh ! Så fint det blir skjønner at jeg må lære meg å strikke, ja...!
For stor. 20 m/10 cm i staden for 23m/10m, så då må eg nok ned i 2,5 og det gidde eg ikkje heheble den for stor/liten? Hva med å endre pinnestr?
jeg strikket det i baby merino
Da kan du jo event strikke økningene og lengden som en størrelse eller to størreFor stor. 20 m/10 cm i staden for 23m/10m, så då må eg nok ned i 2,5 og det gidde eg ikkje hehe
Det kan eg, jo! Men jakka mangla berre armaneDa kan du jo event strikke økningene og lengden som en størrelse eller to større
Det kan eg, jo! Men jakka mangla berre armane
Åh ! Så fint det blir skjønner at jeg må lære meg å strikke, ja...!
Spørs om den ikke blir veldig bred ift lengden da..da strikker du den ferdig og bruker den senere
Ja, den er ser litt slik ut! Lar den ligge enn så lenge, så får vi sjå! Fordelen er jo at eg kan kjøpe meir garnSpørs om den ikke blir veldig bred ift lengden da..
Spørs om den ikke blir veldig bred ift lengden da..
For meg ser mønster helt utrolig vanskelig ut nå, men kan vel være fordi jeg såvidt kan strikke på retta veit du om det er noen YouTube tutorial som er lett for å lære seg å strikke ? Sånn tilfeldigvisveldig koselig å strikke, men tar tid å lære seg da
Ja, var det jeg prøvde å si i sta kan jo bare ta lengden til en str større.kan jo strikkes lengre? Armene er jo ikke på.
For meg ser mønster helt utrolig vanskelig ut nå, men kan vel være fordi jeg såvidt kan strikke på retta veit du om det er noen YouTube tutorial som er lett for å lære seg å strikke ? Sånn tilfeldigvis
Kunne strikka den lengre uansett, men måtte ha tatt av ermene da for å strikke de lengre da det strikkes ovenfra og ned.kan jo strikkes lengre? Armene er jo ikke på.
Du kan helt sikkert strikke på lengden og strikke ermene som en str større. Bare pass på rett innfarging på garnet så du ikke får skilleJa, den er ser litt slik ut! Lar den ligge enn så lenge, så får vi sjå! Fordelen er jo at eg kan kjøpe meir garn
For meg ser mønster helt utrolig vanskelig ut nå, men kan vel være fordi jeg såvidt kan strikke på retta veit du om det er noen YouTube tutorial som er lett for å lære seg å strikke ? Sånn tilfeldigvis
Ja, det er det eneste jeg kanKan du strikke rett og vrang?
jeg begynte å strikke når jeg var i perm sist. Begynte med begynnerjakken fra petite knit, og googlet bare «hvordan legge opp masker» osv. Hver gang jeg kom til noe jeg ikke visste, så googlet jeg , og Vipps så fikk jeg akkurat det problemet opp og en video på YouTube som viste løsningen. Var mye mer givende å sitte med en oppskrift, vite hva du vil ha, og så finne svar på akkurat det konkrete problemet.
jeg holder nå på med vridd ribsweater til meg selv, og jeg googler fortsatt når jeg møter på noe jeg ikke forstår
Ja, det er det eneste jeg kan