Babystrikk

Det er jo ikke sikkert det er så varmt på sommeren :p jeg strikker nok det meste i 3 mnd + men må ha et hentesett i nyfødt :)

Haha, sant! Den kalde sommeren vi hadde i år skulle kommet til neste år :p
Blir nok store str jeg strikker også, jeg var selv 4,2kg da jeg ble født, og lillebroren min veide 5kg :eek: Må nok strikke et stort hentesett også!
 
ImageUploadedByBV Forum1444461795.201569.jpg
Her begynte jeg å hekle et teppe i sommer. Tenkte det brukes av min sønn på 2, men nå er det stor fare for at det blir spira sitt teppe dersom det er en gutt til inni magen :)
Ellers blir det minst et nytt i jentefarger dersom det skulle skjedd!

Gleder meg forøvrig til all babystrikk og dilldall :D
 
b3f249a1d6a6fde6669098d1166e0190
dette vil jeg ha til neste !
 
  • Liker
Reactions: CHG
Ska strikka dåpskjole, men først må eg strikke alle julegavene eg har planar om! Og så ska eg strikka te nevøen min på 3 mnd som eg kan overta seinere ;-)
 
Å jeg har kjempelyst å strikke til lille spiren i magen. Må finne en enkel oppskrift i så fall, for jeg er ikke en erfaren strikker :p
Men har litt lyst å vite kjønnet først, ellers strikker jeg nok noe i hvitt tenker jeg :happy:
 
Å jeg har kjempelyst å strikke til lille spiren i magen. Må finne en enkel oppskrift i så fall, for jeg er ikke en erfaren strikker :p
Men har litt lyst å vite kjønnet først, ellers strikker jeg nok noe i hvitt tenker jeg :happy:

Jeg har også lyst til å komme meg i gang med strikkinga til den lille. Men hvilke fargekombinasjoner passer til begge kjønn? Tips? :)
 
image.jpeg Nevøen min på dåpsdagen, blir nok strikka fleire sånne :)
 
Her skal det og strikkes! Havskumteppe står høyt på lista. Har allerede strikket endel som mini kan arve av storesøstrene, men deler bilder av det når vi får privat gruppe.
 
Jeg har også lyst til å komme meg i gang med strikkinga til den lille. Men hvilke fargekombinasjoner passer til begge kjønn? Tips? :)

Hvitt, naturfarger og gråfarger?

Jeg kan godt strikke litt i blått også, jeg og kle på en evt jente. Men rosa til gutt hopper jeg over :)
 
Jeg har også lyst til å komme meg i gang med strikkinga til den lille. Men hvilke fargekombinasjoner passer til begge kjønn? Tips? :)

Jeg syns hvit/kremhvit, og beige passer fint til begge kjønn :) Tror jeg kommer til å gå for det :)
 
Back
Topp