Babystrikk

Du kan jo lære deg ?:-)
Jeg har bare strikket en lue før for å lære meg. Hekle lærte jeg meg fordi jeg har en drøm om å lage hjemmelagd dåpskjole en gang. Nå kan jeg endelig ha en grunn også! :)

Ja, kanskje jeg får tid mens jeg er gravid. Det er bare at det har en tendens til å bli halvferdige prosjekter. Men teppe eller lue klarer jeg nok. Åh, hjemmelaget dåpskjole blir nok utrolig fint! Håper du lager og poster bilde:)

Ja, kanskje jeg får tid mens jeg er gravid. Det er bare at det har en tendens til å bli halvferdige prosjekter. Men teppe eller lue klarer jeg nok. Åh, hjemmelaget dåpskjole blir nok utrolig fint! Håper du lager og poster bilde:)

You can do it!! :D
Jeg tenker i alle fall at det sikkert blir mange slappe kvelder på sofaen hvor jeg kan strikke:) skal legge ut bilde når ting blir ferdig :D

Nå har jeg begynt å hekle et vognteppe i litt retro farger til nurket. Så får vi se om jeg blir ferdig i tide :p

Vedlegg

• 1443646673804.jpg
    1443646673804.jpg
    69,7 KB · Visninger: 24
Haha! Kule farger. Du er jo tidlig i gang da ;)
Hehe, ja jeg er jo det... men det må sies at jeg har nort i mot 10 uferdige prosjekter i skuffen også. Kommer stadig på noe nytt å lage, så da blir det jeg holdt på med lagt vekk... og sånn går no dagan :p men har masse restegarn, så har lyst til å lage et teppe av ørten forskjellige ruter, og så hekle de sammen med hvitt til slutt. :)

Hehe, ja jeg er jo det... men det må sies at jeg har nort i mot 10 uferdige prosjekter i skuffen også. Kommer stadig på noe nytt å lage, så da blir det jeg holdt på med lagt vekk... og sånn går no dagan :p men har masse restegarn, så har lyst til å lage et teppe av ørten forskjellige ruter, og så hekle de sammen med hvitt til slutt. :)

Ja, det blir nok fint :) Du må legge ut bilde da du er ferdig.
Hehe :p Kjenner meg igjen i det med hundre prosjekter som aldri blir ferdig :p

Har bestilt meg tre strikkebøker (guttestrikkeboka, strikk til mamma og mini samt strikk til smårollinger) og kjøpt oppskriftene fra Little Edith's Knit. Spent på om jeg får til noen av oppskriftene :p

Takk! Skal inn å se om jeg finner den, det klør i fingrene etter å strikke :)

Know the feeling! Jeg gleder med til å strikke enda mer, har bare bestemt meg for å gjøre ferdig pågående prosjekter først... Er så mye fint man kan strikke til baby :D

Know the feeling! Jeg gleder med til å strikke enda mer, har bare bestemt meg for å gjøre ferdig pågående prosjekter først... Er så mye fint man kan strikke til baby :D

Ja det er mye fint! Eneste problemet mitt er å vite riktig str til riktig årstid :P Dette er første gangen jeg er gravid, og jeg vet ikke så mye om hvor varme klær babyen trenger. Kommer nok til å ende opp med alt for mye hjemmestrikka bare for å være sikker :D

Ja det er mye fint! Eneste problemet mitt er å vite riktig str til riktig årstid :P Dette er første gangen jeg er gravid, og jeg vet ikke så mye om hvor varme klær babyen trenger. Kommer nok til å ende opp med alt for mye hjemmestrikka bare for å være sikker :D

Det er jo ikke sikkert det er så varmt på sommeren :p jeg strikker nok det meste i 3 mnd + men må ha et hentesett i nyfødt :)

Back
Topp