Babyskaut

Ullegull

Stol på den som viser det!
Septemberlykke 2021
Selger de det en plass? Sånn som de hadde før i tiden til jente. Med blonder osv...

Det pleier å dukke opp rett før 17. mai, i alle fall, men vet ikke hvor du kan få det nå... Husfliden?

Selger de det en plass? Sånn som de hadde før i tiden til jente. Med blonder osv...
Det heter kyser :-) å de kommer nærmere 17 mai sammen med alt av festdrakter osv :-)

Tusen takk for tips! Mente jo selvfølgelig at jeg skulle se rundt 17. mai. Søkte litt på kyser på nett, finnes jo noen fine strikkeoppskrifter også.

Kyse ja, det er så fint! Har brukt det masse på mine jenter! Har kjøpt på bogerud ( syns de er finest) og barnas hus. Bogerud har ofte på lager så de henter hvis du spør etter det.

Ooh...de har en på barnahus. Jippi. Str 37/39...hvilken alder er det? Er helt grønn på sånn

Tusen takk for tips! Mente jo selvfølgelig at jeg skulle se rundt 17. mai. Søkte litt på kyser på nett, finnes jo noen fine strikkeoppskrifter også.
Det er masse masse fine oppskrifter ja. Så hvis du har noen som strikker eller om du gjør det selv så er det jo bare å sette i gang :)

Kyse ja, det er så fint! Har brukt det masse på mine jenter! Har kjøpt på bogerud ( syns de er finest) og barnas hus. Bogerud har ofte på lager så de henter hvis du spør etter det.
Brukte det masse masse til Vesla også.. Hun var så utrolig søt med dem :D

Ooh...de har en på barnahus. Jippi. Str 37/39...hvilken alder er det? Er helt grønn på sånn

Veldig nyfødt! En nyfødt babys hode er som regel mellom 33-38cm, varierer en god del, men 37/39 er gjerne 0-1 måned for de fleste. Har de lite hode vil det vare litt lenger. Men om du skal ha det til første sommeren, er det sikkert passelig.

Back
Topp