Jeg liker slikt og har gitt uttrykk til mine venner og søsken at jeg gjerne ønsker at de arrangerer et Babyshower for meg mot slutten av svangerskapet 
Men jeg er også veldig sær og har en bestemt, utypisk stil, så jeg har allerede nevnt for mine søsken at de vil få tilsendt en liten "ønskeliste" av hva jeg håper de kjøper til Babyshoweren. Dette er alt ifra leker til bestemte antrekk/stiler på klær jeg selv kommer til å kjøpe til ungen min
- Er det bare jeg som er sær på det og "ikke stoler" på mine venner, eller er det flere som har gjort/kommer til å gjøre det samme?
Jeg mener, selv om babyen vokser fort så vil man jo likevel at ungen skal ha fine ting?
Mine søsken vet at jeg er sær så de ble bare glad når jeg sa jeg skulle sende dem ønskeliste, hun ene er jo livredd for å kjøpe ting jeg ikke vil like(selv om jeg selv føler jeg er kjempe enkel å kjøpe gaver til) så hun hadde uansett spurt meg om godkjennelse på ting 
- Evt. hva vil dere ønske dere til Babyshoweren?
- Hva håper dere at dere får?
- Har dere konkrete ting på listen deres?
Men jeg er også veldig sær og har en bestemt, utypisk stil, så jeg har allerede nevnt for mine søsken at de vil få tilsendt en liten "ønskeliste" av hva jeg håper de kjøper til Babyshoweren. Dette er alt ifra leker til bestemte antrekk/stiler på klær jeg selv kommer til å kjøpe til ungen min
- Er det bare jeg som er sær på det og "ikke stoler" på mine venner, eller er det flere som har gjort/kommer til å gjøre det samme?
Jeg mener, selv om babyen vokser fort så vil man jo likevel at ungen skal ha fine ting?
- Evt. hva vil dere ønske dere til Babyshoweren?
- Hva håper dere at dere får?
- Har dere konkrete ting på listen deres?